  • Data: 2011-06-28 17:24:40
    Temat: kabel od telewizji kablowej
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam taką sprawę:
    Swego czasu pozwoliłem telewizki kablowej zakopać przewód na mojej
    posesji (ok. 30 m.) Umowy żadnej z nimi nie zawierałem ani też nie
    wyrażałem pisemnej zgody. Po prostu panowie przyszli, poprosili
    grzecznie i zakopali. (przedtem przewód był podwieszony).
    Minęło 5 lat i pomyślałem sobie, że dlaczego mają korzystać z darmo z
    mojego terenu. Chciałem, żeby mi za friko podłączyli kabel do domu i na
    początku się zgodzili, ale teraz coś zaczynają kręcić, że za darmo nie
    mogą itp.

    W związku z tym mam pytanie: Jak sprawę rozegrać, żeby z jednej strony
    mieć z tego jakąś korzyść a z drugiej, żeby nie wymagało to wiele
    formalności (np. zgłaszania do urzędu skarbowego, płacenia VATu itp.)

    Pozdrawiam

    Przemek