eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojestem bohaterem walki o wolnosc i demokracje ;-) (a serio: fotki w marketach) › jestem bohaterem walki o wolnosc i demokracje ;-) (a serio: fotki w marketach)
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jestem bohaterem walki o wolnosc i demokracje ;-) (a serio: fotki w
    marketach)
    Date: Wed, 28 Sep 2005 02:16:04 +0200

    Czyli: wreszcie na mnie trafiło zmaganie się z głupimi cieciami w
    marketach w kwestii fotografowania (np. cen, błędnie rozłożonych towarów
    czy wręcz towarów przeterminowanych). Konkretnie w moim przypadku -
    'promocyjna' karma dla kotów (kurczak z kaczką) się skończyła i na jej
    miejscu leżała nie promocyjna karma (kurczak z warzywami).

    Zabrało mi to dwie godzinki, wezwanie patrolu, medytacje, negocjacje, w
    końcu ciecie mieli już dość (szukania ustawy dającej im prawo co zakazów
    fotografowania - jakoś nie znaleźli), dodatkowo patrol dostał
    potwierdzenie od swoich zwierzchników, że ja mam rację i miałem
    satysfakcję móc powiedzieć "a nie mówiłem".

    A ponieważ mnie nie przeprosili ani żadnego zadośćuczynienia nie
    zaproponowali, tylko jakiś cep (ponoć szef tej całej lokalnej ochrony)
    pogroził mi procesem (ROTFL), wobec tego mam zamiar im maksymalnie dokopać.

    Sugestie? Pomysły? Ktoś może chce się przyłączyć? ;)

    Sprawa z powództwa cywilnego owszem, jest możliwa, ale nie chce mi się
    za bardzo płacić. Może po linii "to się nadaje do prasy"?

    Aha - i przypomnijcie mi od kogo się domagać odebrania licencji (ponoć
    licencjonowani) tej całej ochronie.

    PS: przy okazji patrol sobie sprawdził, czy nie jestem poszukiwany i
    niestety wyszło, że nikt mnie nie chce i nigdy nie chciał (o, ja biedny
    nie poszukiwany żuczek ;) )

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)