  • 31. Data: 2010-07-21 09:43:13
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: barabella <m...@g...pl>

    > Przeczytaj sobie sentencję wyroku w swojej sprawie i napisz
    > czy zostałeś ukarany za umieszczenie nieprawdziwych informacji
    > czy za to że zostały one przez wszystkich znane/poznane.
    > Jak to zrobisz będziesz miał jasność.
    >
    > Pozdrawiam

    Problem w tym, że ja tej sentencji wyroku ani na oczy nie widziałem
    ani na uszy nie słyszałem

    Na ewentualny komentarz, że wystarczy pójść do sądu i wyciagnąć z góry
    odpowiadam, iz nie widzę potrzeby akceptowania po fakcie "prawomocnych
    kapturowych orzeczeń"

  • 32. Data: 2010-07-21 17:06:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-21 11:43, Użytkownik barabella napisał:

> [...]
    >
    > Na ewentualny komentarz, że wystarczy pójść do sądu i wyciagnąć z góry
    > odpowiadam, iz nie widzę potrzeby akceptowania po fakcie "prawomocnych

    Czyli w dalszym ciągu próbujesz udawać mądrzejszego od sądu.
    Już kilka osób to pisało, sąd to nie osoba prywatna nie zdenerwuje
    się nie będzie cię poganiał i przypominał, odczeka swoje i
    przyśle komornika. Więc dowiesz się kiedyś ile i za co, tyle
    że pewnie będzie już kosztowało dwa razy więcej.
    I znowu będziesz pisał jaki to wredny sąd, komornik i prezes
    jakiegoś tam klubu.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2010-07-21 17:15:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    g.googlegroups.com
    barabella <m...@g...pl> pisze:

    > Problem w tym, że ja tej sentencji wyroku ani na oczy nie widziałem
    > ani na uszy nie słyszałem
    Czyli piszesz o czymś, o czym nie masz pojęcia.
    Bardzo mądre...

    > Na ewentualny komentarz, że wystarczy pójść do sądu i wyciagnąć z góry
    > odpowiadam, iz nie widzę potrzeby akceptowania po fakcie "prawomocnych
    > kapturowych orzeczeń"
    Kolejny nonsens.
    Zapoznanie się to twoje prawo, nie obowiązek, korzystać nie musisz. Zaś
    twoja akceptacja lub nieakceptacja nikogo nie interesuje.
    A do realizacji konsekwencji tej sentencji cię zwyczajnie zmuszą.
    I tyle będzie z tych twoich "mądrości".

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2010-07-21 17:49:06
    Od: barabella <m...@g...pl>

    On 21 Lip, 19:15, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    > twoja akceptacja lub nieakceptacja nikogo nie interesuje.
    > A do realizacji konsekwencji tej sentencji cię zwyczajnie zmuszą.

    Prawdę piszecie.
    Reżim mamy.
    szkoda tylko, że wybiórczy.
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

  • 35. Data: 2010-07-21 20:51:20
    Od: barabella <m...@g...pl>

    Wiecie co sobie myślę. Że nasz bezuczuciowy, niezawisły, sprawiedliwy
    sąd jeleniogórski, widząc, że nie potrafię się domyśleć o co chodzi,
    będzie hodował zaocznie grzywny. W dwa lata dostałem już 3 x 2000 zł.
    Każda podlega niby zamianie na areszt licząc 500 zł 1 dzień. Mało. Nie
    opłaca im się wsadzić mnie na 12 dni. Poczekają, aż uzbiera się tyle
    grzywien, żeby ich wysokość co najmniej równa była rzekomemu
    zobowiązaniu + zwrot kosztów procesu. Czyli na dzień dzisiejszy 15000
    zł. Skoro w dwa lata uzbierało się 6000 zł (nie licząc komornika), to
    będą karać mnie przez 5-6 lat. I zamkną mnie do pudła na przynajmniej
    36 dni. A zobowiązanie z odsetkami będą ściągać z emerytury...

  • 36. Data: 2010-07-21 21:09:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-21 22:51, Użytkownik barabella napisał:
    > Wiecie co sobie myślę. Że nasz bezuczuciowy, niezawisły, sprawiedliwy
    > sąd jeleniogórski, widząc, że nie potrafię się domyśleć o co chodzi,
    > będzie hodował zaocznie grzywny. W dwa lata dostałem już 3 x 2000 zł.

    Myślimy że jak ktoś celowo robi uniki i nie odbiera wezwań to
    zasądzone stawki są za niskie. Ale jestem dobrej myśli, do tego
    dochodzą odsetki i koszty komornika, będą rosnąć.
    A ty dalej udawaj głupa że nie wiesz ile, za co i kiedy masz
    zapłacić, daj szanse długowi rosnąć.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2010-07-21 21:22:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    a.googlegroups.com
    barabella <m...@g...pl> pisze:

    > http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/
    Że ty się nie wstydzisz... taki obciach i jeszcze pod własnym nazwiskiem?
    Rodziny swojej nie lubisz, nie masz, czy co?
    A zgodę tych prywatnych osób, których wizerunki bezczelnie publikujesz w
    okolicznościach, w których niekoniecznie chciałyby być oglądane, masz?

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2010-07-21 22:06:49
    Od: barabella <m...@g...pl>

    http://nk.pl/#profile/279206

  • 39. Data: 2010-07-22 00:51:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    b.googlegroups.com
    barabella <m...@g...pl> pisze:

    > http://nk.pl/#profile/279206

    Żenada...

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2010-07-22 09:41:25
    Od: barabella <m...@g...pl>

    On 22 Lip, 02:51, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:962b49da-ebe5-44fd-bf2c-ff63aa091b3e@
    k39g2000yqb.googlegroups.com

    > Żenada...
    >
    > --
    > Jotte

    Żenada, to jest jak ktoś z uporem maniaka broni pseudowolontariuszy,
    krwiopijców, reżimu i antyludzkości, żeby nie mówić antypatriotyzmu.
    Jak myslisz Jotte, uda mi sie ukryć jeszcze przez 8 lat zagranicą,
    żeby rzekome długi (zobowiązania) sie przedawniły?