    From: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak zglaszac?
    Date: Thu, 5 Sep 2002 11:15:18 +0200

    Ukradziono mi wczoraj rower. Byl on przypiety pod moimi drzwiami do
    balustrady (metalowej). Mieszkam w kamienicy w podworku wiec zeby tam sie
    dostac trzeba pokonac domofon pozniej pierwsza kamienice (po schodkach w
    gore potem w dol) i wejsc na placyk.. po czym do naszej kamienicy. Bardzo
    mnie to zdziwilo bo jak mowi nasz sasiad (dziadek) nigdy tutaj nic nie
    zginelo mimo ze nie bylo nawet przypinane. A mieszka tam sporo lat.
    Najbardziej jednak mnie zastanawia jedna rzecz. Wlasnie ten sasiad z gory i
    jego zona sa bardzo czujnymi ludzmi. Zawsze jak troche glosniej odpinalam
    ten rower wychodzili i sprawdzali co sie dzieje. Zreszta ze wszystkim tak
    robia-sprawdzaja. A ktos wybral moment kiedy ich po prostu w domu nie bylo.
    A to sie zdarza niezmiernie rzadko bo oni prawie nie wychodza. Moim zdaniem
    ktos specjalnie wybral ten moment. Oni tez twierdza ze to byl ktos od nas z
    kamienicy. Chcialabym zglosic kradziez. Tak zeby tego nie odpuscic. Wiem ze
    to sa marne szanse na znalezienie roweru.. co ja mowie... zadne szanse. Ale
    rower byl bardzo nietypowy. Dosc stary niemiecki rower pomalowany przezemnie
    z niedostepnym u nas (bo starszego typu) osprzetem. Byl bardzo
    charakterystyczny. Wiec jak moge zglosic jego kradziez??? I co moge zrobic
    gdybym np ten rower dojrzala?
    Kropelka