  • 1. Data: 2002-09-05 09:15:18
    Temat: jak zglaszac?
    Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl>

    Ukradziono mi wczoraj rower. Byl on przypiety pod moimi drzwiami do
    balustrady (metalowej). Mieszkam w kamienicy w podworku wiec zeby tam sie
    dostac trzeba pokonac domofon pozniej pierwsza kamienice (po schodkach w
    gore potem w dol) i wejsc na placyk.. po czym do naszej kamienicy. Bardzo
    mnie to zdziwilo bo jak mowi nasz sasiad (dziadek) nigdy tutaj nic nie
    zginelo mimo ze nie bylo nawet przypinane. A mieszka tam sporo lat.
    Najbardziej jednak mnie zastanawia jedna rzecz. Wlasnie ten sasiad z gory i
    jego zona sa bardzo czujnymi ludzmi. Zawsze jak troche glosniej odpinalam
    ten rower wychodzili i sprawdzali co sie dzieje. Zreszta ze wszystkim tak
    robia-sprawdzaja. A ktos wybral moment kiedy ich po prostu w domu nie bylo.
    A to sie zdarza niezmiernie rzadko bo oni prawie nie wychodza. Moim zdaniem
    ktos specjalnie wybral ten moment. Oni tez twierdza ze to byl ktos od nas z
    kamienicy. Chcialabym zglosic kradziez. Tak zeby tego nie odpuscic. Wiem ze
    to sa marne szanse na znalezienie roweru.. co ja mowie... zadne szanse. Ale
    rower byl bardzo nietypowy. Dosc stary niemiecki rower pomalowany przezemnie
    z niedostepnym u nas (bo starszego typu) osprzetem. Byl bardzo
    charakterystyczny. Wiec jak moge zglosic jego kradziez??? I co moge zrobic
    gdybym np ten rower dojrzala?
    Kropelka

  • 2. Data: 2002-09-05 09:52:53
    Temat: Re: jak zglaszac?
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> wrote in message
    | Ukradziono mi wczoraj rower. Byl on przypiety pod moimi drzwiami do
    [...]
    Na Policję zgłoszenie, przydałyby się zdjęcia roweru. Po zgłoszeniu jeżeli
    zobaczysz
    to natychmiast dzwoń na Policję, podążaj tropem, nie próbuj zabierać.

  • 3. Data: 2002-09-05 12:44:40
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Albo kup sobie kija do gry w "bejzsboll" taki tani i jak gosca z rowerem
    zobaczysz to ogien tak zeby mu lapy polamac kiedys widzialem na filmie jak
    klientowi tasakiem na rynku lape uwalili za to ze byl glodny i gwizdnol
    jablko ze straganu.
    k...@w...pl

  • 4. Data: 2002-09-05 14:40:01
    Od: "Piotr Skłodowski" <s...@k...chip.pl>

    Cześć,

    Nie chcę Cię martwić, ale masz marne szanse na odnalezienie roweru :-( Jakiś
    miesiąc temu ukradziono mi 2 rowery z własnego podórka. Sprawę zgłosiłem na
    policji, ale bardzo mili ludzie z komendy poinformowali mnie, że to nie jest
    sprawa priorytetowa i że moje szanse na znalezienie są jak 1 do 1000 (a
    tutaj cytat : "ciężko znaleźć dziuplę z 10 autami, a co dopiero garaż z 2
    rowerami" !!!). Udałem się więc do meneli w nadziei, że może któryś za
    przysłowiową flaszkę wyda kompana. Dużo się nie myliłem, postawiłem 2 wina i
    wskazali mi miejsce gdzie rowery ... były. Niestety choć są świadkowie, że
    rowery tam stały koleś się nie przyznał, a rowery odjechały w siną dal....
    Moja rada - działać szybko. Po dwóch dniach to już za puźno.

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2002-09-05 14:55:40
    Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl>

    Użytkownik "Piotr Skłodowski" <s...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rowery tam stały koleś się nie przyznał, a rowery odjechały w siną dal....
    > Moja rada - działać szybko. Po dwóch dniach to już za puźno.

    Rozumiem. Nie licze na odnalezienie. Ale chcialam zglosic. Wogole mam
    przypuszczenia kto to zrobil... ale coz.. nie udowodnie tego. Ale jak mam to
    zglosic?Zadzwonic na 997???

  • 6. Data: 2002-09-05 19:09:32
    Od: "Piotr Skłodowski" <s...@k...chip.pl>

    > Rozumiem. Nie licze na odnalezienie. Ale chcialam zglosic. Wogole mam
    > przypuszczenia kto to zrobil... ale coz.. nie udowodnie tego. Ale jak mam
    > zglosic?Zadzwonic na 997???

    Jak zadzwonisz to po prostu zaproszą cię na najbliższy komisariat. Sama idź
    do najbliższego komisariatu i powiedz w recepcji że chcesz zgłosić kradzież
    roweru. Wszystkie formalności potrwają ok. godziny. Najlepiej weź dowód
    zakupu lub nr ramy, (ani jedno, ani drugie nie jest wymagane, ale zawsze się
    o to pytają).

    Pozdrawiam !