    From: cyklista <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak sprzedać audiobooka?
    Date: Tue, 14 Dec 2010 18:59:43 +0100

    Mam kilka audiobooków zakupionych przez internet drogą elektroniczną, a
    więc nie posiadam "oryginalnego" nośnika z okładką i pudełkiem.
    Audiobooki te są oznaczone na całej długości moim imieniem i nazwiskiem
    (przynajmniej tak twierdzi sprzedawca), co ma w jakiś sposób zapobiec
    niekontrolowanemu powielaniu i rozpowszechnianiu. Poza tym raz nabyte
    utwory mogę zawsze ponownie pobrać ze strony sprzedawcy.
    Ponieważ jednak nie mam w zwyczaju kilkakrotnie czytać tych samych
    książek, to po odsłuchaniu chciałbym je LEGALNIE odsprzedać (tak jak się
    sprzedaje używane książki).
    Proszę o opinię, czy moje rozumowanie jest prawidłowe.

    Teoretycznie jeżeli po przekazaniu nagrania nabywcy usunę pliki z
    komputera, komórki, pendrive itp., to wszystko powinno być OK.
    Fakt, że audiobook jest oznaczony jako mój nie powinien być chyba
    problemem. To tak jakbym sprzedał książkę podpisaną na każdej stronie.

    Pozostaje tylko sprawa dalszej dostępności tych audiobooków na moim
    koncie na stronie sprzedawcy. Ale dostępność na stronie internetowej nie
    jest chyba równoznaczna z posiadaniem danego audiobooka, o ile nie
    ściągnę go ponownie?

    czy mam rację?

    Pozdrawiam

    Przemek