  • Data: 2010-12-14 19:22:19
    Temat: Re: jak sprzedać audiobooka?
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2010 19:05, Arek pisze:

    > Jeżeli to jest strona sprzedawcy to nie.
    Jest to "moje" konto na stronie serwisu, a więc jest to strona sprzedawcy
    > Ciekawe co jakbyś sprzedawał dostęp do tego konta? ;)
    Chyba regulamin na to nie zezwala, a dokładniej nie zezwala na
    udostępnianie hasła osobom postronnym, a loginem jest adres e-mail.
    Pozy tym chcę dalej korzystać z tego konta, bo zamierzam nabywać tam
    kolejne audiobooki.

    > Jak będziesz chciał go sprzedać to polecam www.artizo.net .
    > Tam będzie można kupić i sprzedać wszelkie egzemplarze utworów będące w
    > wersji elektronicznej. Najpóźniej od niedzieli.

    Chętnie skorzystam.
    Pozdrawiam
    Przemek