  • Data: 2007-02-22 15:10:51
    Temat: jak postąpić w takiej sytuacji i ochronić siebie?
    Od: Aliss<m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam poważny problem i proszę o pomoc. Pracuję w prywatnej firmie jako gł.
    księgowa. Szef wymusza na mnie sporządzanie dokumentów które przedkłada w
    bankach, które nie zawierają prawdziwych danych( bilans i rachunek wyników)
    inaczej nie dostałby kredytu i nie utrzymał już posiadanych, sytuacja w firmie nie
    jest teraz różowa. Jakie konsekwencje takiegoi postępowania mi zagrażają.
    Staram się nie podpisywać tych dokumentów. Ale czy to wystarczy? Zastanawiam
    się czy nie powinnam udać się do adwokata, który pomógłby mi sporządzić jakieś
    oświadczenie, które dałabym szefowi do podpisu , tylko nie mam pojęcia co należy
    w takim oswiadczeniu zawżeć i czy to w ogóle ma sens . Proszę poradzcie co mam
    zrobić żeby jakoś się ochronić, wiem że najprościej byłoby się zwolnić z pracy, ale
    w tej chwili nie mogę tego zrobić.

    -> http://usenet.pomocprawna.info