  • Data: 2007-02-23 07:54:10
    Temat: Re: jak postąpić w takiej sytuacji i ochronić siebie?
    Od: Aliss<m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piszecie tylko o konsekwencjach, ja to wiem, moja wina bo nie potrafiłam w porę
    zareagować, sprzeciwić się i odmówić. Naiwnie sądziłam, że odpowiadam tylko za
    te dokumenty króre podpisuję ( kiedyś tak mi powiedział radca prawny). A ja
    umieściłam ten wątek bo potrzebuje pomocy, jak mam postępować w sytuacji w
    której się niestety znalazłam. Jakie są moje możliwości obrony? Czy zależność
    zawodowa naprawdę nie ma tu żadnego znaczenia, czy wywieranie presji
    psychicznej przez przełożonych też nic nie znaczy? Rzeczywiście jest tak: jeśli to
    zrobię popełnię przestępstwo, jeśli nie firma splajtuje.

    -> http://usenet.pomocprawna.info