  • Data: 2009-03-04 20:08:06
    Temat: inwigilowanie pracownika
    Od: "Maykel" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    proszę o pomoc co mogę zrobić w sytuacji, gdy pracownik w danej firmie jest
    'podglądany' przez przełożonego w sensie co robi na komputrze poprzez
    zainstalowane oprogramowanie.
    z tego co mi wiadomo nie jest to dozwlone bez wiedzy pracownika a takze jest
    na to odpowiedni paragraf.
    aktualnie sprawa wyglada tak, ze znajoma zostala zwolniona z pracy przez to
    co pisala na gg o swojej przelozonej a ta z kolei to czytala na bieżąco
    (wnikanie w prywatną korespondencję), jednak w wypowiedzeniu otrzymala
    wyjasnienie iz zwolnienie jest z przyczyn ekonomicznych.
    czy moze napisac prosbe/ządanie o wjasnieni dlaczego w komputerze zostalo
    zainstalowane takie oprogramowanie i dlaczeg byla inwigilowana, czy co mozna
    z tym zorbic?
    dziekuje za pomoc,
    michal