eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja-termin › gwarancja-termin
  • Data: 2005-04-09 17:30:32
    Temat: gwarancja-termin
    Od: "Agnes" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Prowadzę sklep. Sprzedałem klientowi pewną rzecz, która objęta jest 2-
    letnią gwarancją. Przed sprzedażą ta rzecz przeleżała u mnie "na półce"
    ładnych kilka miesięcy, bo nie należy do towarów zbyt często sprzedawanych.
    Ostatnio, po ponad rocznym używaniu klient przyszedł ją reklamować, bo
    przestała działać. Zwróciłem się więc do hurtowni, w której ją nabyłem, a
    tam usłyszałem, że termin gwarancji minął. Od kiedy liczy się dla mnie
    (sprzedawcy) termin gwarancji ? Czy od daty mojej sprzedaży klientowi
    detalicznemu, czy od momentu zakupu rzeczy przeze mnie w hurtowni ? W
    hurtowni poinformowano mnie, że czas biegnie od chwili mojego zakupu u nich
    i ewentualne ryzyko przeleżenia towaru na półce należy do mnie. Pozdrawiam,
    Kamil.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.04.05 17:40 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1