eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja na towar › gwarancja na towar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja na towar
    Date: Mon, 12 Nov 2007 22:47:04 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <fhak9t$8t6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.54.27.26
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1194906750 9126 80.54.27.26 (12 Nov 2007 22:32:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Nov 2007 22:32:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:497123
    [ ukryj nagłówki ]

    Wtam, czy mógłby mi ktoś doradzić w takiej sprawie. Sprzedałem (jako osoba
    prywatna, nie firma) na Allegro gościowi nowy sprzęt o wartości 140zł, na
    który udzieliłem 7 dni gwarancji rozruchowej co było zaznaczone w opisie
    aukcji. Po tych 7 dniach gość do mnie pisze, że sprzęt się zepsuł i chce
    nowy lub zwrot pieniędzy, a to że mineły te 7 dni gwarancji jakiej mu
    udzieliłem, go nie obchodzi, bo sprzęt działał tylko 3 dni. Teraz straszy
    mnie sądem, a nawet przysłał emailem coś takiego jak wezwanie przedsądowe.
    Czy ma gość rację żądając wymiany sprzętu? Chcęc zaznaczyć, że jestem osobą
    uczciwą, i gdyby miał rację to bez mrugnięcia wymieniam sprzęt lub zwracam
    kasę, ale rguły aukcji były czytelne - 7 dni gwarancji.
    Pozdrawiam Krzych


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1