    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja na nowy sprzet
    Date: Tue, 13 Jul 2010 20:32:29 +0200

    Witam
    Napiszcie mi prosze jak to jest z gwarancją w takim wypadku:
    W zeszłym roku kupiłam przez allegro podgrzewacz basenowy który w tym roku
    strzelił , odesłałam i firma w ramach gwarancji dostarczyła mi nowy
    podgrzewacz ale juz bez gwarancji,
    Jak to jest,czy na nowy sprzet juz nie ma nowej gwarancji?rozumiem jak by
    była to jakas wymieniona czesc ale dali nówke sztuke. Jakie jest prawo
    gwarancyjne w takim przypadku bo ta na ten pierwszy skonczyła sie 30 czerwca
    czy nie nalezy mi sie kolejna gwarancja?
    Dziekuje za odpowiedz.
    Nata