eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja na nowy sprzet › Re: gwarancja na nowy sprzet
  • Data: 2010-07-13 19:51:53
    Temat: Re: gwarancja na nowy sprzet
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:4c3cc1d1$0$2607$65785112@news.neostrada.pl P_ablo
    <o...@o...pl> pisze:

    >> Powtarzam - gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem sprzedawcy.
    >> Ale pytanie zasadnicze: co ci powiedział sprzedawca jak go spytałeś o
    >> gwarancję na wymieniony przedmiot?
    > "na podgrzewacz obowiązuje ta sama gwarancja"
    Chodzi mi o to, czy masz dokument (czyli po prostu kartę gwarancyjną) z
    odpowiednimi zapisami, datami itp.?
    Czy masz udokumentowane dokonanie wymiany gwarancyjnej?
    Czy masz dokument zakupu?
    Opisz to jakoś sensownie, bo ze szczątkowych informacji to nie ma co radzić.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1