eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja na nowy sprzet › Re: gwarancja na nowy sprzet
  • Data: 2010-07-14 07:32:52
    Temat: Re: gwarancja na nowy sprzet
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 20:32:29 +0200, P_ablo napisał(a):

    > Napiszcie mi prosze jak to jest z gwarancją w takim wypadku:
    > W zeszłym roku kupiłam przez allegro podgrzewacz basenowy który w tym roku
    > strzelił , odesłałam i firma w ramach gwarancji dostarczyła mi nowy
    > podgrzewacz ale juz bez gwarancji,
    > Jak to jest,czy na nowy sprzet juz nie ma nowej gwarancji?rozumiem jak by
    > była to jakas wymieniona czesc ale dali nówke sztuke. Jakie jest prawo
    > gwarancyjne w takim przypadku bo ta na ten pierwszy skonczyła sie 30 czerwca
    > czy nie nalezy mi sie kolejna gwarancja?

    Nie, nie nalezy Ci sie nowa gwarancja. Bo na jakiej podstawie?
    Powinnas sie raczej cieszyc, ze wymienili na nowy, zamiast naprawiac, a nie
    szukac kwadratowych jaj:)
    Gwarancja to zobowiazanie sie producenta/sprzedawcy do usuniecia usterki, o
    ile wystapi w jakims wyszczegolnionym czasie. Ale w jaki sposob gwarancja
    bedzie zrealizowana, czy to poprzez naprawe, czy poprzez wymiane, to juz
    zalezy tylko i wylacznie od gwaranta - czasami, o ile naprawa sie wydluza, o
    tyle moze ulec wydluzeniu gwarancja, ale nie ma mowy ze jesli wymienia na
    nowy, gwarancja tez idzie od nowa.
    Zwlaszcza, ze obsluga gwarancji to zawsze sa koszty, a nie zyski.



    --
    Mark

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1