  • Data: 2010-07-13 18:53:30
    Temat: Re: gwarancja na nowy sprzet
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4c3cb142$0$19181$65785112@news.neostrada.pl P_ablo
    <o...@o...pl> pisze:

    > Napiszcie mi prosze jak to jest z gwarancją w takim wypadku:
    > W zeszłym roku kupiłam przez allegro podgrzewacz basenowy który w tym
    > roku strzelił , odesłałam i firma w ramach gwarancji dostarczyła mi nowy
    > podgrzewacz ale juz bez gwarancji,
    > Jak to jest,czy na nowy sprzet juz nie ma nowej gwarancji?rozumiem jak by
    > była to jakas wymieniona czesc ale dali nówke sztuke. Jakie jest prawo
    > gwarancyjne w takim przypadku bo ta na ten pierwszy skonczyła sie 30
    > czerwca czy nie nalezy mi sie kolejna gwarancja?
    1. Nie udało ci się sprecyzować, czy zakup konsumencki czy "na firmę".
    2. Przeczytaj warunki gwarancji przy zakupie.
    3. Udzielenie gwarancji nie jest obowiązkowe.
    4. Zawsze masz ustawowe prawa wynikające z ustawy o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej (jeśli zakup był konsumencki), albo z kodeksu
    cywilnego z tytułu rękojmii (między podmiotami gospodarczymi bądź na podst.
    innej umowy cywilnej).

    --
    Jotte