  • 51. Data: 2008-04-13 11:51:02
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: Friedrich <c...@p...onet.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Bo to gra na PSX. Kup gre na PSP i bedzie dzialac. Mi dzialaja.

    Po pierwsze: do gier na PSP należą tez gry napisane
    pierwotnie na PSX. Należą wg SONY a nie domorosłych przeróbek.

    Po drugie: Sony w swoim sklepie internetowym PSStore
    sprzedaje gry na PSX do użytku na PSP.

    Stąd po trzecie - nim się wejdzie w dyskusję warto
    przeczytać wczesniejsze posty a nie walić cepem na oślep
    niczym pijany zając na przyjęciu u niedźwiedzia.

  • 52. Data: 2008-04-13 12:14:03
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> napisal:
    > Rozmawiamy o tapicerce, czy o modowaniu konsoli?
    > Tapicerke mozesz sobie zmienia, a modyfikowac konsoli w celu obejscia
    > zabezpieczen nie. Czego nie mozesz zrozumiec?

    Z moim rozumieniem to ja problemu nie mam. Byc moze masz ty.
    Jezeli twierdzisz, ze tzw. modowanie konsoli jest nielegalne
    to podaj podstawe prawna i orzecznictwo, a nie twoja
    calkowicie prywatna opinie. Na razie to ty lansujesz tezy
    ograniczajace swobode dysponowania produktem MATERIALNYM,
    wiec na tobie spoczywa obowiazek dowiedzenia, ze ja/ty/ktos
    ma ograniczone prawa w tym zakresie. By default mam te
    prawa nieograniczone, o ile explicite nie jest to wyrazone
    w akcie rangi ustawy, bo rozporzadzeniami (nie majacymi
    delegacji ustawowej) i prawem powielaczowym to mozna
    zastapic w akcie desperacji papier toaletowy.
    W akcie desperacji, bo twardy bywa... ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 53. Data: 2008-04-13 12:48:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ftsj72$1mf5$2@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Tak. Właśnie tak.
    > Ewentualnie można udać się do konkurencji, jeśli takie zasady się nie
    > podobają.

    Słyszałem, że podobno jakaś firma produkuje dżinsy zezwalając aby konkretny
    model był noszony tylko w konkretny dzień tygodnia. Chcąc chodzić w dżinsach
    tej firmy codziennie trzeba kupić 7 sztuk.
    Polaczki jak zwykle usiłowały kombinować i niestosować się do zasad
    wprowadzonych przez firmę.
    Są już jednak ponoć pierwsze pozwy przeciwko nabywcom noszącym spodnie w
    niewłaściwe dni, np. wtorkowe w czwartek itd.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2008-04-13 12:49:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:87od8eui13.fsf@heclap.domek "Piotr Dembiński"

    > Dowodu skuteczności zabezpieczenia technicznego?
    Nie, nie, dowodziku, że jak sobie urządzonko kupiłem to nie mogę w nim sobie
    coś pozmieniać, choć jest to ewidentnie moja własność.

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2008-04-13 13:29:11
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, czyli jeśli jakaś dziura w prawie pozwala w pewnej sytuacji kraść,
    > to kradnijmy, co tam.

    Gra jest kupiona legalnie, konsola legalnie, co więc się kradnie??

    Pozdr Przemek

  • 56. Data: 2008-04-13 13:45:17
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Gra jest kupiona legalnie, konsola legalnie, co więc się kradnie??

    Połączenie jednego z drugim nie jest legalne.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 57. Data: 2008-04-13 14:10:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Any User wrote:

    > Połączenie jednego z drugim nie jest legalne.

    Ale wskaż dlaczego? Oczywiście odnosząc się do polskiego prawa.

    M.

  • 58. Data: 2008-04-13 14:16:07
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Ale wskaż dlaczego? Oczywiście odnosząc się do polskiego prawa.

    A dlaczego tylko do prawa? Elementarne zasady uczciwości nie obowiązują?

  • 59. Data: 2008-04-13 15:00:28
    Od: Friedrich <c...@p...onet.pl>

    Any User pisze:

    > A dlaczego tylko do prawa? Elementarne zasady uczciwości nie obowiązują?

    W zasadzie już miałem odpuścić bo dalsza dyskusja nie ma
    sensu ale mnie rozbawiłeś :) Czyli tak jak krytykujesz
    innych za elastyczne podejście do uczciwości tak samo Ty
    chcesz arbitralnie ustalać jakie zasady są uczciwe a jakie
    nie? :) Czyli uczciwe jest to co TOBIE wydaje się uczciwe a
    nieuczciwe to co TY powiesz że nieuczciwe?

    Pewnie że tak można - najpierw jednak poszukaj kraju w
    którym obwołasz się kacykiem - wówczas będziesz stanowił
    prawo. Na razie jednak pleciesz bzdury nie mając żadnego
    wsparcia.

  • 60. Data: 2008-04-13 15:16:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Any User pisze:

    > A dlaczego tylko do prawa? Elementarne zasady uczciwości nie obowiązują?

    Najwyraźniej korporacji nie obowiązują, piesku korporacyjny.