  • 1. Data: 2008-04-09 16:10:55
    Temat: Ceny programów prawniczych ...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Czy ktoś wie, przypadkiem ile kosztuje Legalis i Lex Polonica (na 12
    miesięcy). Bo na ich stronach nie ma cen, tylko adresy przedstawicieli ...

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 2. Data: 2008-04-09 16:27:06
    Temat: Re: Ceny programów prawniczych ...
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Czy ktoś wie, przypadkiem ile kosztuje Legalis i Lex Polonica (na 12
    > miesięcy). Bo na ich stronach nie ma cen, tylko adresy przedstawicieli ...

    Nasza kancelaria za lexa polonice w wersji maxima z dostepem przez net z
    komentarzami i dodatkowym modulem "wyjasnienia praktyczne" zaplacila cos
    kolo 7 tys. zlotych (abo na 12 miesiecy). Normalnie taka wersja kosztuje
    kolo 8 tysiecy, ale ze jestesmy ich stalymi klientami (mielismy wczesniej
    lexa polonice w wersji prima) to nam laskawie obnizyli cene. Jesli chodzi o
    legalisa to byli u nas ich przedstawiciele i oferte mieli bardzo atrakcja,
    tzn. full wersja za ok. 6 tys zl, ale nie przykonal jego intefejs. Nie zeby
    byl zly, ale jestesmy juz przyzwyczajeni do LP, a przyzwyczajenie to druga
    natura czlowieka... ;)

  • 3. Data: 2008-04-09 16:33:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Heming pisze:

    Ok. Dzięki. Rozumiem, że są to ceny dla "firm". A może ktoś wie jak się
    cenią dla indywidualnych misiów (os. fizyczne), takich jak ja, czyli
    zajmujących się prawem tylko ubocznie.

  • 4. Data: 2008-04-09 16:38:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ok. Dzięki. Rozumiem, że są to ceny dla "firm". A może ktoś wie jak się
    > cenią dla indywidualnych misiów (os. fizyczne), takich jak ja, czyli
    > zajmujących się prawem tylko ubocznie.

    Tak samo. Orientowałem się. Stąd jest to po prostu nieopłacalne.

  • 5. Data: 2008-04-09 16:44:10
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Heming pisze:
    >
    > Ok. Dzięki. Rozumiem, że są to ceny dla "firm". A może ktoś wie jak się
    > cenią dla indywidualnych misiów (os. fizyczne), takich jak ja, czyli
    > zajmujących się prawem tylko ubocznie.

    Cena zalezy od wybranej wersji, a nie od statusu klienta.

  • 6. Data: 2008-04-09 16:46:19
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 09 Apr 2008 18:10:55 +0200, Johnson napisał(a):

    > Czy ktoś wie, przypadkiem ile kosztuje Legalis i Lex Polonica (na 12
    > miesięcy). Bo na ich stronach nie ma cen, tylko adresy przedstawicieli ...

    polonica afair cos ok 2,5tys
    --
    marcin

  • 7. Data: 2008-04-09 18:59:23
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 09 Apr 2008 18:33:06 +0200, Johnson napisał(a):

    > Ok. Dzięki. Rozumiem, że są to ceny dla "firm". A może ktoś wie jak się
    > cenią dla indywidualnych misiów (os. fizyczne), takich jak ja, czyli
    > zajmujących się prawem tylko ubocznie.

    Zwykle będzie troszkę drożej.
    Osobiście korzystam z Lex OnLine -- całkiem fajna sprawa, działa w
    przeglądarce (także w Firefoksie); zdaje się, że to jedyny program, który
    pójdzie pod innym systemem niż wiodący.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 8. Data: 2008-04-09 19:16:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > OsobiĹ?cie korzystam z Lex OnLine

    Ile zł? A jak działa (prędkość przy 512) ?

  • 9. Data: 2008-04-09 21:45:13
    Od: "Kierownik_Szatni" <K...@w...pl>

    > Ok. Dzięki. Rozumiem, że są to ceny dla "firm". A może ktoś wie jak się
    > cenią dla indywidualnych misiów (os. fizyczne), takich jak ja, czyli
    > zajmujących się prawem tylko ubocznie.

    Możesz zapytać w jakiejś bogatej kancelarii w swojej okolicy.
    Myślę, że po lekcjach bez problemu pozwolą ci się pobawić:))
    Może za makro do OpenOffice :)))
    _________________
    "Bo pański numerek jest pusty, więc kolega dał płaszcz sąsiedni. Jasne?!"

  • 10. Data: 2008-04-10 07:11:07
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 09 Apr 2008 21:16:53 +0200, Johnson napisał(a):

    > Ile zł? A jak działa (prędkość przy 512) ?

    http://www.profinfo.pl/LEX+SIGMA+on+-+line,40118908,
    2DE,i2.html

    Działa jak większość stron internetowych. Jest jednak pewien myk -- ich
    admin ustawia blokadę na konkretny IP, zmienisz lokalizację -- nie masz
    dostępu do bazy.