  • 121. Data: 2008-04-14 16:52:33
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <Z...@c...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:ftvq4s$hpk$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > A wiesz co? Moze to jest ON piszacy pod pseudonimem.
    > To dopiero tlumaczyloby odpornosc na argumentacje
    > i zacieklosc w lansowaniu nonsensownych tez.

    Wydaje mi się, że takiej tezy by nie lansował.

    Pozdro Przemek

  • 122. Data: 2008-04-14 17:00:14
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > I niby jaką krzywdę mógłby mi zrobić, jakbym sobie wynajęty sprzęt
    > przerobił, a potem przed oddaniem przywrócił stan pierwotny?

    Art. 353^1, art. 666 ust. 1, art. 667 Kodeksu cywilnego: sposób
    korzystania z rzeczy wynajętej może być przedmiotem wiążącej,
    cywilnoprawnej umowy najmu.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 123. Data: 2008-04-14 18:11:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> napisali:

    > A b?ona dziewicza to nie jest zabezpieczenie? :-)

    Z pewnoscia nie skuteczne ;>

  • 124. Data: 2008-04-14 18:36:30
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> pisze:

    > Z pewnoscia nie skuteczne ;>

    Niektóre przepisy na świecie są aż tak *beznadziejnie* głupie że nawet
    ROT13 mógłby według nich być zabezpieczeniem którego "złamanie" jest
    karalne.

    URL(s):
    http://pl.wikipedia.org/wiki/ROT13

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Przeludnienie świata doprowadziło do tego,

  • 125. Data: 2008-04-14 22:17:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Art. 353^1,

    Sprzeczne z naturą i zasadami współżycia - jak sobie wypożyczam jakieś
    urządzenie to naturalnie i zwyczajnie mogę go używać jak chcę, byle nie
    popsuć, a gdybym popsuł - bylebym przywrócił stan dokładnie taki sam,
    jak przed popsuciem.

    > art. 666 ust. 1, art. 667 Kodeksu cywilnego: sposób

    Tu się zasadniczo zgadzam, niemniej jednak taki zapis pozostanie martwy,
    ponieważ rzecz jest w moim posiadaniu i wynajmujący nie ma narzędzi
    prawnych do kontroli.

    Poza tym zobacz do jakiego absurdu prowadzi tak, hmm, dosłowne
    interpretowanie tego zapisu:

    Wynajmujesz od kogoś np. konsolę do gier i w którymś momencie używasz
    jej do obciążenia ryzy papieru (żeby wiatr jej nie rozwiał).

    Ewidentnie jest to użycie niezgodne z przeznaczeniem rzeczy ;->

  • 126. Data: 2008-04-15 09:33:30
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [...]

    > Tu się zasadniczo zgadzam, niemniej jednak taki zapis pozostanie
    > martwy, ponieważ rzecz jest w moim posiadaniu i wynajmujący nie
    > ma narzędzi prawnych do kontroli.

    W przypadku modyfikacji sprzętowych wystarczyłoby zaplombować konsolę.