  • 91. Data: 2008-04-13 20:15:50
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek Lipski <W...@w...epf.pl> napisali:

    > Może na obrazkach jednak...
    > Czy producent oficjalnie napisał, że konsola jest zabezpieczona przed
    > odtwarzaniem pirackich gier??

    Modchip jest urzadzeniem sluzacym do obejscia zabezpieczen. Czyli
    stosowanie go podpada pod Art.118. I koniec piesni.

  • 92. Data: 2008-04-13 20:26:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng04oor.5ef.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl Jacek
    Krzyzanowski <j...@p...pl> pisze:

    > Modchip jest urzadzeniem sluzacym do obejscia zabezpieczen. Czyli
    > stosowanie go podpada pod Art.118. I koniec piesni.
    Guzik prawda.
    Może służyć do różnych rzeczy. Wówczas możliwość obchodzenia zabezpieczeń za
    jego pomocą jest tak samo istotna jak możliwość dokonania zabójstywa przy
    pomocy noża.
    Że nie wspomnę o dopuszczalnej - ba!, gwarantowanej - prawem możliwości
    wykonania kopii zapasowej, czego uniemożliwienie jest niespecjalnie zfodne z
    prawem.
    Pozostaje jeszcze kwestia świadomości, zamiaru itp. ale to już sobie
    porozważaj osobno.
    I teraz możesz sobie zrobić koniec pieśni.

    --
    Jotte

  • 93. Data: 2008-04-13 20:30:19
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Stalinowsko-orwellowskia jest IMO cała koncepcja zabezpieczeń
    > technicznych dla utworów (DRM).

    To może od razu pójdźmy dalej - cała koncepcja produkcji czegokolwiek
    dla zysku jest stalinowsko-orwellowska!

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 94. Data: 2008-04-13 20:37:13
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To może od razu pójdźmy dalej - cała koncepcja produkcji czegokolwiek dla
    > zysku jest stalinowsko-orwellowska!

    Nie cała, ale tzreba znaleźć pewien kompromis między dążeniem do
    maksymalnego zysku, a interesem konsumenta.

    Przemek

  • 95. Data: 2008-04-13 20:39:05
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Any User <u...@a...pl> pisze:

    > To może od razu pójdźmy dalej - cała koncepcja produkcji czegokolwiek
    > dla zysku jest stalinowsko-orwellowska!

    Koncepcja "regionalizacji" płyt DVD *jest* stalinowsko-orwellowska.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Liczba jest istotą wszystkich rzeczy.

  • 96. Data: 2008-04-13 20:39:34
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrng04oor.5ef.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl...

    > Modchip jest urzadzeniem sluzacym do obejscia zabezpieczen. Czyli
    > stosowanie go podpada pod Art.118. I koniec piesni.

    Po pierwsze czy tam są zabepieczenia, czy też brak możliwości odtwarzania??
    Po drugie jak można zabezpieczać przed korzystaniem z moich praw (m.in.
    kopia zapasowa, uruchomienie legalnie nabytej gry itp.)

    Pozdro Przemek

  • 97. Data: 2008-04-13 21:52:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Any User pisze:

    > Przestań pieprzyć. Legalne gry chodzą bez modyfikacji.

    Kłamiesz, korporacyjna hieno.

    Patrz: legalna kopia gry z PSX i próba jej uruchomienia na PSP.

    > A nawet jeśli coś legalnego z jakiegoś powodu nie chodzi, to nie jest
    > powód, aby w imię rozwiązania kilku specyficznych problemów
    > legitymizować złodziejstwo.

    Skoro nożem można zabić, noże powinny być nielegalne (wszelkie), nawet
    jeśli są noże używane do kojenia żywności albo nawet ratowania życia
    (skalpel).

  • 98. Data: 2008-04-13 21:53:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Oczywiście że nie. Gdyby producent rzeczywiście chciał nakładać na
    > użytkowników takie ograniczenia, wynajmowałby je zamiast sprzedawać.

    Wynajęty sprzęt też mógłbym przerobić i producent mógłby mi nagwizdać.
    Byle by z powrotem dostał w pierwotnym stanie.

  • 99. Data: 2008-04-13 21:54:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Any User pisze:

    > To może od razu pójdźmy dalej - cała koncepcja produkcji czegokolwiek
    > dla zysku jest stalinowsko-orwellowska!

    Chodzenie dalej to złodziejstwo!

  • 100. Data: 2008-04-13 21:57:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek Lipski pisze:

    > Może na obrazkach jednak...
    > Czy producent oficjalnie napisał, że konsola jest zabezpieczona przed
    > odtwarzaniem pirackich gier?? Czy gra tego producenta z innej konsoli
    > odtwarzana na tej będzie piracką?? Jeżeli tak to na jakiej podstawie? A
    > jeżeli nie, to znaczy że można zmodyfikować konsole tak by ją odtwarzała.

    Swoją szosą Jacuś ma fajne urojenia, skoro uważa, że elektronika po
    nośniku rozpozna pochodzenie owego nośnika ;)

    Ba! Kopia zapasowa jest legalna, a jak nie będzie idealnie zrobiona, to
    właśnie jej uruchomienie uniemożliwi to durne zabezpieczenie.