  • 101. Data: 2008-04-13 22:23:26
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Może służyć do różnych rzeczy.

    Ale sluzy do odpalania pirackich gier.

    > Że nie wspomnę o dopuszczalnej - ba!, gwarantowanej - prawem możliwości
    > wykonania kopii zapasowej, czego uniemożliwienie jest niespecjalnie zfodne z
    > prawem.

    Nikt Ci nie uniemozliwia zrobienia kopii zapasowej.

    > Pozostaje jeszcze kwestia świadomości, zamiaru itp. ale to już sobie
    > porozważaj osobno.

    Nieno, jak ktos sobie szedl z konsola do kumpla, potknal sie i przypadkiem
    mu sie jakis scalak zainstalowal, to nic do niego nie mam:)

  • 102. Data: 2008-04-13 22:25:40
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Any User pisze:

    > Połączenie jednego z drugim nie jest legalne.

    Acha... a uruchamianie Office'a pod Linuksem to okradanie Microsoftu?

  • 103. Data: 2008-04-13 22:44:51
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrng051ud.5ef.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl...

    > Ale sluzy do odpalania pirackich gier.

    Może służyć... Przykład z nożem tu idealnie pasuje.

    Urochomienia z niej gry także??

    Pozdro Przemek

  • 104. Data: 2008-04-14 00:32:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng051ud.5ef.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl Jacek
    Krzyzanowski <j...@p...pl> pisze:

    > Ale sluzy do odpalania pirackich gier.
    Eee, tam służy.
    Umożliwia być może (a i to trzeba by udowodnić, tylko po co?), nic poza tym.

    > Nikt Ci nie uniemozliwia zrobienia kopii zapasowej.
    A nie. Niektóre rodzaje zabezpieczeń uniemożliwiają (powiedzmy - nie
    wszystkim i z różną skutecznością) a w każdym razie utrudniają sporządzenie
    takiej kopii.

    > Nieno, jak ktos sobie szedl z konsola do kumpla, potknal sie i przypadkiem
    > mu sie jakis scalak zainstalowal, to nic do niego nie mam:)
    Jak to zainstalował? Od potknięcia idąc do kumpla?
    Przecież to niemożliwe jest.

    --
    Jotte

  • 105. Data: 2008-04-14 06:40:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:

    > Eee, tam służy.

    Tak, wlasnie do tego sluzy.

    > Umożliwia być może (a i to trzeba by udowodnić, tylko po co?), nic poza tym.

    Dowod jest bardzo prosty. Wkladasz piracka gre przed zmodowaniem - nie
    dziala. Pozniej ta sama plytke wkladasz po zmodowaniu i dziala.

    > Jak to zainstalował? Od potknięcia idąc do kumpla?
    > Przecież to niemożliwe jest.

    :)

  • 106. Data: 2008-04-14 06:51:14
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> pisze:

    > Tak, wlasnie do tego sluzy.

    > Dowod jest bardzo prosty. Wkladasz piracka gre przed zmodowaniem - nie
    > dziala. Pozniej ta sama plytke wkladasz po zmodowaniu i dziala.

    A czy jesteś w posiadaniu narzędzia do dokonania gwałtu i czy państwo
    powinno cię go (niezwłocznie) pozbawić? :-)

    W cytowanych przepisach padało słówko "w celu". Jeśli "dołożenie" ma
    *również* legalne zastosowania to zawsze można twierdzić że zostało
    dokonane właśnie tylko w tych legalnych celach :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Diagnozę ma niezłą, natomiast leczenie fatalne. Broń Boże nas przed

  • 107. Data: 2008-04-14 07:10:40
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> napisali:

    > A czy jeste? w posiadaniu narz?dzia do dokonania gwa?tu i czy pa?stwo
    > powinno ci? go (niezw?ocznie) pozbawi?? :-)

    Ale to narzedzie nie sluzy do obchodzenia zabezpieczen.

    > W cytowanych przepisach pada?o s?ówko "w celu".

    Nie, nie. Jest mowa o urzadzeniach przeznaczonych do...

    > Je?li "do?o?enie" ma
    > *równie?* legalne zastosowania to zawsze mo?na twierdzi? ?e zosta?o
    > dokonane w?a?nie tylko w tych legalnych celach :-)

    Twierdzic sobie moze. Nie zmienia to faktu, ze jest to urzadzenie
    przeznaczone do obejscia zabezpieczen.
    Podobnie mozesz twierdzic, ze konopie indyjskie sluza Ci do tkania
    obrusow, a kapcie nie sluza do noszenia na nogach, bo przeciez mozna nim
    zabic pajaka.

  • 108. Data: 2008-04-14 07:19:07
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    Dnia Mon, 14 Apr 2008 08:40:54 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Tak, wlasnie do tego sluzy.

    > Dowod jest bardzo prosty. Wkladasz piracka gre przed zmodowaniem - nie
    > dziala. Pozniej ta sama plytke wkladasz po zmodowaniu i dziala.

    :)

    Wkładam legalną grę przed zmodowaniem - nie działa, wkładam po zmodowaniu
    - działa. Jaki wniosek można z tego doświadczenia wyciągnąć? Modchip
    umożliwia uruchamianie legalnych (nie pirackich) gier?

    R.

  • 109. Data: 2008-04-14 07:20:11
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> pisze:

    > Ale to narzedzie nie sluzy do obchodzenia zabezpieczen.

    A błona dziewicza to nie jest zabezpieczenie? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Wersal się skończył w dniu, kiedy Samoobrona weszła do Sejmu.

  • 110. Data: 2008-04-14 07:21:52
    Od: Friedrich <c...@p...onet.pl>

    Radoslaw Korzeniewski pisze:

    > Wkładam legalną grę przed zmodowaniem - nie działa, wkładam po zmodowaniu
    > - działa. Jaki wniosek można z tego doświadczenia wyciągnąć? Modchip
    > umożliwia uruchamianie legalnych (nie pirackich) gier?

    Wniosek jest inny - nie dajesz się naciągnąć przez pazerną firmę która
    chce zmaksymalizować zyski każąc Ci płacić dwa razy za to samo.