  • Data: 2004-02-10 21:47:52
    Temat: gdzie to zgłosić - podpowiedzcie
    Od: "Wojtek PL" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może nieco to długie - ale przeczytanie tego zajmie Ci naprawdę chwilkę

    Pod koniec grudnia skorzystałem z promocji prenumeraty na cały rok
    miesięcznika foto (www.foto.com.pl). Ponieważ do dziś (10.02) nie otrzymałem
    żadnego ich numeru, postanowiłem zapytać na grupach fotograficznych czy
    jestem wyjątkiem. Okazało się że nie.
    Kilka cytatów z grupy:
    "Foto" oszukuje nie tylko przy prenumeracie ..niestety!
    Kilka lat temu wygrałem u nich konkurs! Do dzisiaj nie otrzymałem, podobno
    cennych, nagród (sponsorem był wtedy Kodak). Żadne monity czy listy nic nie
    wskórały. Redakcja nawet nie raczyła odpowiedzieć mi na któryś tam list.
    Jedynie Foto-Kurier opisał sprawę. Ale to i tak nic nie dało. Za to
    szczytnie okrzyknięto i odtrąbiono (drukując to !!) , że otrzymałem nagrodę.
    Podobnie postąpiono z innymi laureatami.Wiem, bo sam osobiście obdzwoniłem
    pół Polski , aby to ustalić. Teraz żałuję , że nie podałem ich do sądu o
    złamanie przyrzeczenia publicznego."
    --------
    "...Oni coś chyba oszukują.
    Kilka lat prenumerowałem i było OK. Od sierpnia to żaden numer nie przyszedł
    o czasie (a zawsze był do 10) wrześniowego nie dostałem mimo interwencji u
    nich, zawsze mówią , ze wysłali. Teraz na styczeń tez nie dostałem :-/ Już
    mi się nie chce dzwonić...wyszedłem 2 numery w plecki "

    Wniosek nasuwa się tylko jeden...............

    W związku z powyższym gdzie się mam udać/napisać by zgłosić
    wyłudzenie/kradzieży/.........????

    Wojciech Płacheta

    gg:388081