  • 401. Data: 2024-07-25 21:10:03
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.07.2024 o 19:18, Shrek pisze:

    > Jestem prawie pewny że nie masz racji, ale załóżmy że masz. I co typowy
    > krawężnik zna powiedzmy wszystkie popularne modle telefonów na pierwszy
    > rzut oka i wie w których jest naklejka a w których grawer? Dobra - to
    > powiedz z pamięci gdzie jest w samsungu A53?

    Dlatego najprościej odszukać go z systemu telefonu.

    > Taa - i noszą je losowi kowalscy po ulicach:P It's escalated quickly:)
    > Zaraz dojdziemy do tego że losowego kowalskiego sprawdzacie na ulicy bo
    > jest o terroryzm podejrzany:P

    Czemu losowi? Przecież to wychodzi przy legitymowaniu.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 402. Data: 2024-07-25 21:34:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Jul 2024 21:10:03 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Dlatego najprościej odszukać go z systemu telefonu.

    A telefon zablokowany przed nieuprawnionym dostępem.

    A jak sie kulsony domagają odblokowania ... czy to nie czynnosc
    procesowa ?
    Dlaczego nie ?

    > Czemu losowi? Przecież to wychodzi przy legitymowaniu.

    Ale losowego legitymujecie.
    Czy tam "podejrzanie wyglądającego".
    Czy tego, który siedzi na ławce ? Siedzi, to pewnie i pije.

    Bo przeciez nie tego, który zrobił fraud na miliony, bo nie wiecie kto
    to, a poza tym to nie przestępstwo :-P

    J.

  • 403. Data: 2024-07-25 21:37:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Jul 2024 21:01:10 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli zarejestrowana na kogoś kareta jest wkładana do kradzionego
    > telefonu, to trudno taka osobę uznać za "randomową".

    > Czemu każdy dowolny?

    A ciągle mówisz o tym, ze zatrzymujecie na ulicy przypadkowe osoby i
    je legitymujecie, sprawdzając, czy to nie Kowalski,

    czy moze jedziecie pod adres owego Kowalskiego i legitymujecie tego,
    kto drzwi otwiera ?

    J.

  • 404. Data: 2024-07-25 21:37:38
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czemu każdy dowolny?

    Bo sprawdzacie dowolnego?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 405. Data: 2024-07-25 21:57:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tu wychodzi właśnie ta dolegliwość, ze rozumiesz tylko jedno zdanie.
    > Drugie Cię już przerosło.

    Twierdzisz, że ktoś, kto robi fraud na kilkanaście milionów, to po takim
    fraudzie sprzedaje ten telefon na bazarze za kilka stówek?
    Po to, żeby zarobić dodatkowe kilka stówek i żeby się go pozbyć, czy po
    to, żebyście mogli go potem znaleźć u przypadkowo legitymowanej osoby,
    żebyście mogli znaleźć kluczowe dowody?
    Może ja jakiś głupi jestem, ale prędzej utopił bym go w Wiśle. Albo w
    Odrze, aby dodatkowo zmylić tropy, jakbyście go przypadkiem znaleźli
    przeszukując randomowo dno Odry. Chuj wie z którego brzegu został
    wrzucony...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 406. Data: 2024-07-25 22:01:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czemu losowi? Przecież to wychodzi przy legitymowaniu.

    Może dlatego, bo legitymujecie losowe osoby?
    A jeszcze bardziej losowo, bo nie przy każdym legitymowaniu sprawdzacie
    IMEI telefonu legitymowanej losowo osoby.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 407. Data: 2024-07-25 22:03:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I dlatego się zajmujemy ku rozpaczy takiego J.F.

    Nie zajmujecie się. Zajmujecie się sprawdzeniem czy ktoś nie ma przy
    sobie telefonu z zastrzezonym IMEI... który nie działa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 408. Data: 2024-07-25 22:07:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dlatego najprościej odszukać go z systemu telefonu.

    Ale jak ktoś ma kradziony z naklejoną naklejką to pokaże wam naklejkę i
    gówno z tym zrobicie. Nawet nie macie wiedzy jak powinna wygądać.

    > Czemu losowi?

    Bo losowi?

    > Przecież to wychodzi przy legitymowaniu.

    A liczby w totolotku nie są losowe bo wychodzą przy... losowaniu:P Daj
    już spokój...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 409. Data: 2024-07-25 23:33:13
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-07-25 o 21:37, Kviat pisze:
    > kowit kwit kowit

    "szur" tłumaczy jak krowie na rowie o co biega
    https://www.youtube.com/watch?v=Ig9o_FkPC6k

  • 410. Data: 2024-07-26 00:11:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.07.2024 o 22:03, Shrek pisze:
    > Nie zajmujecie się. Zajmujecie się sprawdzeniem czy ktoś nie ma przy
    > sobie telefonu z zastrzezonym IMEI... który nie działa:P
    Co Ci znowu nie działa?
    --
    (~) Robert Tomasik