    From: "damian" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: filmowanie na slubie
    Date: Wed, 4 Sep 2002 17:31:11 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@212.106.176.125

    Sprawa jest nastepujaca - mam slub, ale nie chce miec profesjonalnego
    "videokrecacza". Niestety druga strona chce. Jak moge sie zabezpieczyc by
    wideokrecacz nie rozpowszechnial materialu z naszego slubu (np. smiechu
    warte). Pewnie mozna w umowie zawrzec, ze prawa autorskie przechodza na
    mnie. Klopot w tym, ze to nie ja go wynajmuje, moge jakos sie zabezpieczyc
    nie majac wplywu na zawierana umowe?
    dazieki za sugestie

    damian