  • Data: 2003-04-11 06:21:42
    Temat: fałszywe świadectwo o osobie
    Od: "Radek " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taki problem: mój były szef chcąc mi zrobić na złość (bardzo mściwy
    człowiek) naopowiadał osobie, która chciała mnie zatrudnić, że jestem
    leniwy, niekompetentny itd. Ogólnie rzecz biorąc przedstawił mnie w
    najczarniejszym świetle, a wszystko to jest nieprawdą. Oczywiście tej posady
    nie otrzymałem, a mam rodzine na utrzymaniu i finansowo jest coraz gorzej.
    Czy istnieją i jakie przepisy, które mu zabraniają fałszywie oskarżać byłego
    pracownika. Bardzo proszę o informacje na jakie przepisy mogę się powołać i
    ewentualnie dokąd się udać.

    Pozdrawiam

    Radek