  • Data: 2003-03-27 07:33:03
    Temat: email z groźbami ??
    Od: "michael" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam wszystkich,
    kilka dni temu w domu odwiedzili mnie niebiescy chlopcy z nakazem
    prokuratora i zabrali mi kompa. jak sie pozniej dowiedzialem przyczyna bylo
    wyslanie maila z groźbami smierci z mojego adresu IP do pewnej dziewczyny
    (15 lat) ktora najwyrazniej ma "wyzej postawionych" rodzicow albo cos w tym
    stylu - niewazne. w kazdym razie ja mam do sieci podpiete 2 osoby i udalo mi
    sie sprawdzic ze ten email "wyszedl" oo jednej z nich. pytanie mam takie -
    czy tego typu przestepstwo jest powazne i czego sie moge spodziewac w
    zwiazku z tym, co zrobic jesli maila wyslal sasiad a prokurator doczepil sie
    do mnie poniewaz łacze jest na mnie? i ogolnie prosze o jakies rady w tej
    sprawie,
    z gory dziekuje i pozdrawiam,
    michael