  • Data: 2003-03-27 16:46:31
    Temat: Re: email z groźbami ??
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to sa za dowody o winie jezeli *michael* pisze, ze on zadnego listu z
    > pogrozkami nie napisal. I nie uwazam, zeby musial udowadniac cos czego nie
    > zrobil.
    > Przyklad - zapraszam gosci do swojego mieszkania. Jeden z nich z mojego
    > komputera pisze list w ktorym komus lzy, grozi itp. (w tym czasie jestem
    > np. w kuchni, o niczym nie wiem) i co ide za to "siedziec" ?

    Swietny tok rozumowania - wystarczy, ze twierdzi, ze zadnego listu nie
    napisal i juz. Nic mu nie udowodnia, bo on tak twierdzi.
    Nikt tu nie mowi, ze zaraz goscia na podstawie adresu IP wsadza, ale jest to
    pewna obciazajaca go okolicznosc i w jego interesie jest jej wyjasnienie i
    przez to pomoc w szybkim wyjasnieniu sprawy. O ile faktycznie tego nie
    zrobil, to powinno mu zalezec na szybkim uwolnieniu sie od podejrzen i tym
    samym odzyskaniu komputera.

    pozdr
    Przemek