  • Data: 2003-03-27 16:24:16
    Temat: Re: email z groźbami ??
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sierp wrote:

    > prawnikiem nie jestem, ale jak dla mnie - jezeli sa dowody o winie
    > (a takie sa) to owszem, trzeba udowodnic swoja niewinnosc, nie uwazasz?

    Co to sa za dowody o winie jezeli *michael* pisze, ze on zadnego listu z
    pogrozkami nie napisal. I nie uwazam, zeby musial udowadniac cos czego nie
    zrobil.
    Przyklad - zapraszam gosci do swojego mieszkania. Jeden z nich z mojego
    komputera pisze list w ktorym komus lzy, grozi itp. (w tym czasie jestem
    np. w kuchni, o niczym nie wiem) i co ide za to "siedziec" ?

    > I nie sadze aby mialo to wiele wspolnego z zamoznoscią

    Nie ma? No to dlaczego L. R. jest na wolnosci? Sa dowody. Znalozloby sie
    jeszcze kilku prezesow, ktorym nawet zarzutow sie nie stawia (tak na
    marginesie afera L. R. to drobiazg. W naszej historii po 1990r. byly
    wieksze przekrety, a winnych dotad nie ma i nie bedzie).

    --
    Trafor