  • Data: 2003-03-27 08:35:19
    Temat: Re: email z groźbami ??
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "michael" <m...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:b5u9mf$gm5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witam wszystkich,
    > kilka dni temu w domu odwiedzili mnie niebiescy chlopcy z nakazem
    > prokuratora i zabrali mi kompa. jak sie pozniej dowiedzialem przyczyna
    bylo
    > wyslanie maila z groźbami smierci z mojego adresu IP do pewnej dziewczyny
    > (15 lat) ktora najwyrazniej ma "wyzej postawionych" rodzicow albo cos w
    tym
    > stylu - niewazne. w kazdym razie ja mam do sieci podpiete 2 osoby i udalo
    mi
    > sie sprawdzic ze ten email "wyszedl" oo jednej z nich. pytanie mam takie -
> [...]

    A wydaje Ci sie moze, ze to swietny zart grozic komus smiercia? Postaw sie
    na miejscu tej dziewczyny - dostaje od nieznajomej osoby maile, ze ta chce
    ja zabic. Nie trzeba miec "wyzej postawionych" rodzicow, aby zrobic z tego
    postepowanie prokuratorskie. Bo taka grozba to przestepstwo z art. 190 kk i
    na Twoim miejscu juz bym byl w prokuraturze i skladal wyjasnienia, ze u
    Ciebie jest podpietych do Netu wiecej ludzi, wzgl. wykazal dowody na to, ze
    mail nie byl wyslany przez Ciebie.

    pozdr
    Przemek