  • Data: 2003-03-24 23:28:45
    Temat: dziedziczenie mieszkania spółdzielczego?
    Od: "josefine" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowna Grupo,

    mam pytanie na temat dziedziczenia mieszkania spółdzielczego, czy to w ogóle
    jest mozliwe?

    Ktoś (nie wiem kto) wytłumaczył mojej Mamie, że w wypadku jej smierci i
    śmierci Taty (tylko oni są zameldowani w mieszkaniu) dzieci (siostra i ja)
    nie mamy żadnego prawa do lokalu, bo mieszkania spóldzielczego sie nie
    dziedziczy.

    Czy to prawda?

    Jesli tak, to co w takiej sytuacji maja zrobic moi Rodzice, jesli chcą aby
    po ich śmierci mieszkanie przypadło mnie i siostrze? Oczywiście wykup
    mieszkania na własność nie wchodzi w grę - z braku finansów.

    Liczę na Wasza pomoc.

    Anna.