  • 1. Data: 2008-11-22 22:01:07
    Temat: dziecko urodzone w samolocie, miejsce urodzenia
    Od: "czoper" <c...@p...com>

    W samolocie urodziło się dziecko. Jakie miejsce urodzenia będzie miało
    wpisane w akcie? Miasta z którego wyleciał samolot, miejsca docelowego?
    Bo miejsce w którym dokładnie przyszło na świat chyba ciężko określić,
    samolot szybko się przemieszcza.

  • 2. Data: 2008-11-22 22:44:25
    Od: Roman Rumpel <r...@p...gazeta.pl>

    czoper pisze:
> [...]
    > wpisane w akcie? Miasta z którego wyleciał samolot, miejsca docelowego?
    > Bo miejsce w którym dokładnie przyszło na świat chyba ciężko określić,

    A gdzie kazał szukać odpowiedzi asystent?

    --
    Szukam nowej sygnaturki

    Roman Rumpel skype:rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 3. Data: 2008-11-22 23:51:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 22 Nov 2008 23:01:07 +0100, czoper napisał(a):

> [...]
    > wpisane w akcie? Miasta z którego wyleciał samolot, miejsca docelowego?
    > Bo miejsce w którym dokładnie przyszło na świat chyba ciężko określić,

    Miasto macierzystego portu lotniczego dla samolotu (o ile dobrze pamiętam).

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.

  • 4. Data: 2008-11-23 08:56:02
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 22 Nov 2008 23:01:07 +0100, czoper napisał(a):

    > W samolocie urodziło się dziecko. Jakie miejsce urodzenia będzie miało
    > wpisane w akcie?

    Chyba takie jak dziecko urodzone w samochodzie.

  • 5. Data: 2008-11-23 11:27:43
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czoper <c...@p...com> napisał(a):
    > Bo miejsce w którym dokładnie przyszło na świat chyba ciężko określić,
    > samolot szybko się przemieszcza.

    Statek powoli się przemieszcza i też są kłopoty,
    gdy dziecko się urodzi np. na środku Pacyfiku.

    Zdrowy rozsądek podpowiada pierwszy port, gdzie zawinie statek,
    lub macierzysty port statku (bo statek jest skrawkiem kraju macierzystego).

    Ale co o tym mówią przepisy prawa?

    WM

  • 6. Data: 2008-11-23 12:02:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 22 listopad 2008 23:01
    (autor czoper
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg9vup$2ev$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > wpisane w akcie? Miasta z którego wyleciał samolot, miejsca docelowego?
    > Bo miejsce w którym dokładnie przyszło na świat chyba ciężko określić,

    Pytanie zasadnicze: Po grzyba w ogóle to określać... Jak za średniowiecza
    jedynym znakiem rozpoznawczym było Jaśko z Zadupia, to może to było
    ważne... A teraz? Co za różnica czy się urodziłem w Hindenburgu czy
    Preiswitz czy w Stolycy. Co najwyżej może być komuś wstyd, jak będzie to to
    ostatnie :-P

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2008-11-23 12:29:56
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2008 11:27:43 +0000 (UTC), WM napisał(a):

    > Statek powoli się przemieszcza i też są kłopoty,
    > gdy dziecko się urodzi np. na środku Pacyfiku.

    Na pelnym morzu terytorium statku jest okreslone brzez bandere.

  • 8. Data: 2008-11-23 13:42:20
    Od: "WM" <c...@p...onet.pl>

    > Na pelnym morzu terytorium statku jest okreslone brzez bandere.

    Nazwę statku dziecku wpiszą, czy portu?

    WM

  • 9. Data: 2008-11-23 13:46:18
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

> [...]
    > ważne... A teraz? Co za różnica czy się urodziłem w Hindenburgu czy
    > Preiswitz czy w Stolycy. Co najwyżej może być komuś wstyd, jak będzie to

    Dostaniesz podwojne obywatelstwo gratis. Przydaje sie!

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 10. Data: 2008-11-23 17:32:03
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Sun, 23 Nov 2008 14:46:18 +0100, "FlashT" <w...@c...com> wrote:

    >Dostaniesz podwojne obywatelstwo gratis. Przydaje sie!

    A podobno nie chcą wpuszczać na pokład samolotów kobiet w
    zaawansowanej ciąży. Prawda to? A jeśli tak, to w jaki sposób określa
    się to zaawansowanie?

    --
    A.