  • 1. Data: 2008-11-22 21:36:21
    Temat: odliczenie zakupu z USA
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    czy mogę odliczyć zakup z Amazon, gdzie po wydruku faktury mam informację:
    "Please note: This is not a VAT invoice"
    ?

  • 2. Data: 2008-11-22 22:14:52
    Temat: Re: odliczenie zakupu z USA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Nov 2008, yapann wrote:

    > czy mogę odliczyć zakup z Amazon, gdzie po wydruku faktury mam informację:
    > "Please note: This is not a VAT invoice"
    > ?

    Co chcesz odliczać i od czego?
    Tak w ogóle - NTG (jest dedykowana grupa .prawo.podatki)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-11-23 22:15:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    yapann wrote:
    > czy mogę odliczyć zakup z Amazon, gdzie po wydruku faktury mam
    > informację: "Please note: This is not a VAT invoice"
    > ?

    przede wszystkim nie masz faktury w rozumieniu polskich przepisów, wiec
    nie bardzo masz co odliczać.

  • 4. Data: 2008-11-24 14:02:09
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    yapann napisał(a):
    > czy mogę odliczyć zakup z Amazon, gdzie po wydruku faktury mam
    > informację: "Please note: This is not a VAT invoice"
    > ?

    Możesz odliczyć - idziesz do Urzędu Celnego - płacisz cło i Vat, a potem
    ten Vat odliczasz, jest chyba możliwość nie płacenia Vat-u jakieś
    deklaracje... najlepiej zadzwoń do skarbówki, wciągasz potem to w koszty
    lub środki trwałe.

    Zresztą, jak sprzedajesz poza unie EU także nie naliczasz Vatu, a w UE
    naliczasz Vat tylko odbiorcą indywidualnym

    Ariusz