eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › niezgodność towaru z umową
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2008-11-21 23:27:19
    Temat: niezgodność towaru z umową
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Czy w przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową,
    kupionego przez Internet, kupujący dostanie zwrot tylko kosztu samego
    towaru czy również przesyłki? i jeśli przesyłki też, to czy w obie
    strony? (zakup + zwrot)


  • 2. Data: 2008-11-21 23:34:14
    Temat: Re: niezgodność towaru z umową
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek Soltysik pisze:
    > Czy w przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową,
    > kupionego przez Internet, kupujący dostanie zwrot tylko kosztu samego
    > towaru czy również przesyłki? i jeśli przesyłki też, to czy w obie
    > strony? (zakup + zwrot)


    Zwrot przesyłki w obie strony - po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

    --
    Liwiusz


  • 3. Data: 2008-11-22 00:52:46
    Temat: Re: niezgodność towaru z umową
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Liwiusz pisze:
    > Jacek Soltysik pisze:
    >> Czy w przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową,
    >> kupionego przez Internet, kupujący dostanie zwrot tylko kosztu samego
    >> towaru czy również przesyłki? i jeśli przesyłki też, to czy w obie
    >> strony? (zakup + zwrot)
    >
    >
    > Zwrot przesyłki w obie strony - po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
    >

    A czy sprzedawca ma prawo żądać wysyłki przez pocztę polską paczką
    ekonomiczną - bez żadnego ubezpieczenia, potwierdzenia odbioru itp?
    jeśli tak to kto ponosi odpowiedzialność jeśli paczka nie dojdzie albo
    dojdzie z inną zawartością?


  • 4. Data: 2008-11-22 08:45:17
    Temat: Re: niezgodność towaru z umową
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jacek Soltysik pisze:

    >> Zwrot przesyłki w obie strony - po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

    > A czy sprzedawca ma prawo żądać wysyłki przez pocztę polską paczką
    > ekonomiczną - bez żadnego ubezpieczenia, potwierdzenia odbioru itp?
    > jeśli tak to kto ponosi odpowiedzialność jeśli paczka nie dojdzie albo
    > dojdzie z inną zawartością?

    Żądać to On sobie może.
    Na tobie spoczywa obowiązek dostarczenia produktu. Obowiązek ten
    przenosisz na firmę kurierską (pocztę polską). Aby się zabezpieczyć
    wybierasz opcję z ubezpieczeniem i tyle.

    Niech Ci sprzedawca przyśle dokument (maila) w którym nakazuje Ci
    wysłanie towaru zwykłą przesyłką nieubezpieczoną. Jeśli tak zrobi to
    odpowiedzialność za przesyłkę przenosi na siebie i to już jego ból.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855
    http://www.bezpieczenstwo-osobiste.com/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1