  • Data: 2003-03-16 20:44:54
    Temat: dzieci po 22:00 bez opieki?
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy dzieci ponizej 18 lat moga przebywac bez opieki po godz 22:00 poza domem
    czyli na tzw. podworku?

    Mam taka sytuacje ze mieszkam w parterowym domku, moje okna znajduja sie 5
    metrow od ulicy na ktorej szczegolnie wieczorami i latem dziciarnia gra w
    pilke, walac nia albo w moj plot, albo samochod albo poprostu strzasznie
    glosno sie zachowujac nie dajac nam spac.
    Czesto tez ta ich pileczka laduje u mnie za ogrodzeniem, przy czym spokojnie
    wskakuja sobie do mojego ogrodka, chodza pod oknami przezz ktore w zasadzie
    mozna bez problemu wejsc do domu...
    Zadne prosby, grozby ani inne racjonalne argumenty nic nie daja,
    Pytanie czy taka dzieciarnia moze przebywac jw. poza domem
    Moze telefon do strazy miejskiej i ich ewentualna wizyta i postraszenie
    przez nich rodzicow by cos pomoglo?
    Moze ktos ma jakies inne rady, bede wdzieczny

    pozdr
    bubaaaa