  • Data: 2003-03-17 18:45:53
    Temat: Re: dzieci po 22:00 bez opieki?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mongooes" <m...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > i co to da? jak dzieciak wejdzie na posesje i pies go pogryzie to i tak
    > wlasciciel psa bedzie odpowiadal za pogryzienie!

    No nie tak całkiem do końca - nie wiem czy pamiętasz taka sprawe pare lat
    temu gdy na jakies wsi jakis dzieciak postanowil idac do kolegi skrocic
    sobie droge przez posesje sąsiada, ktorej pilnowal rott. Przelazl przez płot
    a skutek mozesz sobie wyobrazic sam. Wlasciciel psa nie zostal ukarany bo
    dopelnil wszelkich formalnosci zwiazanych z trzymaniem takiego psa łacznie z
    odpowiednim ogrodzeniem oraz tabliczkami ostrzegawczymi. Pies nie zostal
    nawet uspiony. Niestety nie da sie wyeliminowac ludzkiej glupoty - moj
    poprzedni rott zaatakowal znajomą tesciowej, ktora wiedzac ze w pokoju jest
    rott, kompletnie jej obcy jak gdyby nigdy nic weszla do pokoju w ktorym byl
    zamknięty pies. Zwierz zaatakowal - byl zawsze uczony ze ma lapac za rekę
    wiec skonczylo sie na niegroznych ranach na przedramieniu ale weterynarz,
    ktory dokonywal 10 dniowej obserwacji psa na okolicznosc wykluczenia
    wscieklizny powiedzial ze po pierwsze nie ma w tym absolutnie winy psa, po
    drugie ze zna latwiejsze i mniej bolesne sposoby popelniania samobojstwa niz
    wchodzenie na teren strzezony przez jakiegokolwiek obcego psa.

    Zaproponowalam bubie kupno psa troche zartobliwie ale pomysl jest nie taki
    zly. z jednej strony pies bedzie dzialal jak straszak i dzieciaki juz nie
    tak chetnie beda forsowac ogrodzenie, po drugie buba tez poczuje sie
    bezpieczniej

    HaNkA