  • Data: 2010-01-01 11:39:05
    Temat: działka, a droga dojazdowa problem
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem dostałem w rozliczeniu działke budowlaną, która została
    przepisana notarialnie na mnie na podstawie pełnomocnictwa właścicieli
    /małżeństwo, które wyjechało za granicę prawdopodobnie na stałe/ przez ich
    pełnomocnika .

    Teraz okazało się, ze działka jest moja i jestem juz właścicielem w KW ,
    ale do działki jest droga
    dojazdowa przez inna działkę i do tej drogi mają prawa przejazdu następny
    sąsiad i i Ci poprzedni własciciele mojej działki, a ja oficjalnie nie mam,
    bo
    w akcie nabycia działki nie ma nic, o drodze dojazdowej.
    A w Gminie mówią ,że jak nie bedę miał praw do drogi. to nie dostane
    pozwolenia na budowę.

    Jak to teraz odkręcić, przecież nie moge mieć działki bez dojazdu.
    A ci poprzedni właściciele są nieosiągalni, gdzieś za granicą.

    Osoba, która miała od nich pełnomocnictwo do sprzedaży tej działki jest
    osiągalna i nawet nie wyrzuciła tego pełnomocnictwa.
    Chce mi pomóc, ale w pełnomocnictwie też nie ma nic o drodze, jest tylko do
    sprzedaży działki i co prawda na końcu dopisek oraz dokonywania innych
    czynności niezbednych do realizacji tego pełnomocnictwa.

    Ale nie wiem czy to wystarczy , żeby to odkrecic sprawę z tą drogą i żebym
    ja miał prawo dojazdu , a nie pooprzedni właściciele, którzy juz nawet nie
    mają działki.
    Czy ktos mógłby cos poradzić, co w takiej sytuacji zrobić?

    Bo w Gminie to powiedzieli , że jak przyjda właściciele / Ci nieosiagalni za
    granicą/, to można to naprawić i po kłopocie.
    Ale to żadne rozwiązanie, bo skąd ich wziąść.

    Moze ktoś mądry coś poradzi?

    Pozdrawiam

    Marek