  • 21. Data: 2007-09-11 09:28:28
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fc5m5q$8fh$7@nemesis.news.tpi.pl...

    > a Tobie propaganda wielkiego brata wyjadła niemal całkowicie mózg

    Odszczekujesz się jak 7 letni, niewychowany dzieciak. Dorośnij smarku.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2007-09-11 09:41:19
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 11 Sep 2007 11:28:28 +0200, Nostradamus wrote:

    > Odszczekujesz się jak 7 letni, niewychowany dzieciak. Dorośnij smarku.

    dostosowuje jedynie poziom swojej argumentacji do poziomu przedpiśćcy :P

    --
    futszaK
    0601061867

  • 23. Data: 2007-09-11 09:41:46
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zuk Gnojowy" <z...@g...net> napisał w wiadomości
    > Co to jest, że przestępca dyskutuje sobie bezczelnie z policją po
    > złapaniu? oglądałem program na TVN Turbo "Uwaga piraci" i złapani kierowcy
    > za jazdę np 140km/h w miejscu gdzie było 70km/h, mają jeszcze bezczelność
    > pytać: a musi być tyle punktów? a da radę mniejszy mandacik? a policjant
    > grzecznie mu jeszcze tłumaczy! Co to ma być? nie powinno być żadnej
    > dyskusji, a za zbędne słowo jeszcze stówa ekstra.

    witam

    zapewne z punktu widzenia moralnego dyskutowanie z policjantem w opisanej
    przez ciebie sytuacji nie jest na miejscu; jednakże czyn który ten cżłowiek
    popełnia to wykroczenie a nie przestępstwo, a osoba która otrzymuje mandat w
    tej sytuacji zwie się ukaranym za wykroczenie, a nie przestępcą;
    ponadto każdy ma prawo mieć odmiennie zdanie i przedstawiać wszelkie
    argumenty i twierdzenia oraz dowody na ich poparcie, nawet jeżeli z punktu
    widzenia twojego nie ma takiego prawa; skoro może to czynić w sądzie, bo ten
    kierowca nie musiał przyjąć mandatu, to tym bardziej może to robić z
    policjantem;
    ważne jest także to, że w sytuacji gdy dyskutujemy z policjantem na temat
    wykroczenia - bo tym jest przekroczenie prędkości niezależnie od wielkości
    przekroczenia - to nie ma on prawa do podwyższenia mandatu czy nawet
    grożenia podwyższeniem mandatu za dyskusje - to nie boisko sportowe, to nie
    mecz piłki nożnej, gdzie obowiązuje sportowe reguły gry, reguły fair play;
    gdy dyskutujemy z sądem merytorycznie, a nawet przekraczamy granicę, to
    najwyżej sąd wyprosi nas z sali rozpraw, ale nie może mieć to wpływu na
    przyszły wyrok w sprawie o wykroczenie, bo zabrania mu tego kodeks, podobnie
    zreszta policjantowi

    każdy ma świadomość, że na ulicach byli, będą i są kierowcy, którzy znacznie
    lub bardziej przekraczają dopuszczalną prędkość; ale policjanci musza
    działać zgodnie z prawem; inna zupełnie bajka jest wtedy, gdy z powodu
    nadmiernej prędkości dochodzi do wypadku drogowego, w którym inne osoby niż
    sprawca wypadku doznają obrażeń długotrwałych lub nawet dochodzi do zgonu -
    to juz jest przestepstwo i tu jestem za eliminacja takich osób z rucgu
    drogowego na wiele lat, bo to czy dostanie on karę pozbawienia wolności w
    zawieszeniu czy bez, to już drugorzędna sprawa, no chyba że jest notorycznym
    recydywistą

    pzdr

  • 25. Data: 2007-09-11 11:00:24
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    zenek <d...@d...dd> napisał(a):

    > Bliżej - w Niemczech - kolega zauważył ,że 100 EUR to za dużo za
    > przekroczenie prędkości. Po chwili płacił 200 :)
    Tak się składa, że w Polsce obowiązuje polskie prawo i MK wcale nie
    muszę przyjąć, ani tego za 100 ani za 200.
    Mnie osobiście taki system (dwuinstancyjność) odpowiada.
    A komu nie wystarczy zmienić kraj ;-P

    --
    Artur

  • 24. Data: 2007-09-11 11:00:24
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    futszaK <f...@g...com> napisał(a):

    > Na miejscu występujących w tym programie policjantów bym się nie
    > ośmieszał,
    Tak ich praca :-(
    Jednak "łapiąc" tych, co przekraczają prędkość sami robią dokładnie to
    samo jadąc np. 160 km/h, a czasami i więcej, skoro chcą dogonić klienta,
    który rżnie 150-160 km/h. Widać uważają, że ich umiejętności (często na
    śliskiej nawierzchni) są idealne i oni nie narażają tak swojego życia,
    jak i tych biednych fotoreporterów, a także zwykłych użytkowników drog.

    --
    Artur

  • 26. Data: 2007-09-11 11:11:33
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Tak się składa, że w Polsce obowiązuje polskie prawo i MK wcale nie
    > muszę przyjąć, ani tego za 100 ani za 200.

    Pewnie, że możesz jechać na drugi koniec Polski walcząc jak lew o 100 zł.
    Możesz się też na znak protestu oblać benzyną i podpalić.
    Normalni ludzie wolą być grzeczni po popełnionym wykroczeniu i dostać 100
    zamiast 200 ( z reguły dla niepokornych są widełki) lub też zostać
    pouczonym.
    No, ale żyjemy w wolnym kraju a zakazu bycia głupim nie ma pewnie w żadnym
    kraju;))

  • 27. Data: 2007-09-11 11:31:36
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > uważasz że nie miałbym szans w wyborach ?
    Myslę, że wbrew pozorom nie. Wlaśnie teraz masz świetną okazję się
    wykazać...

    > czemu jadąc po prostej miałbym raptem wjechać do rowu ?
    Czytałeś mojego pierwszego posta? Jako doświadczony kierowca powinieneć
    wiedzieć, że wyjeżdzając z lasu mozna często trafić na gwałtowny boczny
    podmuch wiatru. O ile przy niedużej prędkości można nad tym zapanować, o
    tyle przy prędkości 140-160 jest duża szansa, że zepchnie Cię na przeciwny
    pas, szczególnie jeżeli prowadzi idiota, który cieszy się prędkością jaką
    udało mu się osiągnąć na pustej drodze w lesie...

    > jak się jedzie szybko to jest się bardzo skoncentrowanym na jeździe, jadąc
    > zaś 70 już nie bardzo
    > piszę tylko tak z doświadczenia, a robie po kilka tysięcy kilometrów
    > miesięcznie

    Jak na kierowcę z takim bogatym doświadczeniem, wyobraźnię masz delikatnie
    mówiąc ubogą...

    > może mieć sens w jakimś teoretycznym przypadku, generalnie w praktyce
    > kolejne ograniczenie prędkości uodparnia kierowców na przestrzeganie
    > przepisów

    Przypadek który opisałem nie jest teoretyczny tylko praktyczny. Mnie też
    się nie podobają ograniczenia w różnych miejscach, ale za każdym razem
    zastanawiam się, czy przypadkiem nie mają jakiegoś sensu. Ty jak widzę
    ograniczenia prędkości z góry traktujesz jak ograniczenia Twojej wolności.
    Widząc takie podejście do życia rozumiem, skąd te ograniczenia (czasem na
    wyrost) się biorą i je akceptuję (chociaż sam mogę przez nie "cierpieć").

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 28. Data: 2007-09-11 11:33:36
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > uważasz że nie miałbym szans w wyborach ?
    Myslę, że wbrew pozorom nie, ale właśnie teraz masz świetną okazję się

  • 29. Data: 2007-09-11 11:39:16
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fc5uei$b3r$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > tyle przy prędkości 140-160 jest duża szansa, że zepchnie Cię na przeciwny

    Jak futszak dorośnie to na pewno będzie dobrym kierowcą i nic takiego mu
    grozić nie będzie ;))

    > Jak na kierowcę z takim bogatym doświadczeniem, wyobraźnię masz delikatnie
    > mówiąc ubogą...

    Z tym spostrzeżeniem byłem pierwszy;)))
    Z tym, że potem się już poprawiłem i zmieniłem z jełopa na smarka;))

  • 30. Data: 2007-09-11 13:03:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    futszaK pisze:

    > uważasz że nie miałbym szans w wyborach ?

    Lepper ma, Kaczyńscy mają to każde byle co może być politykiem...

    > jak się jedzie szybko to jest się bardzo skoncentrowanym na jeździe, jadąc
    > zaś 70 już nie bardzo
    > piszę tylko tak z doświadczenia, a robie po kilka tysięcy kilometrów
    > miesięcznie

    Chyba jaja sobie robisz... Jeżdżenie 200km/h po leśnej ciasnej drodze
    jest bezpieczniejsze od jazdy 50km/h bo bardziej się koncertujesz... Jak
    dla mnie to jesteś dobrym kandydatem do odebrania prawka

    > może mieć sens w jakimś teoretycznym przypadku, generalnie w praktyce
    > kolejne ograniczenie prędkości uodparnia kierowców na przestrzeganie
    > przepisów

    Taaa... A pasy więcej ludzi zabijają niż ratują, jazda po jednym piwku
    nie sprawia zagrożenia, stan techniczny mojego wozu to moja sprawa,
    jazda 160 w miejscu gdzie jest ograniczenie do 70 to próba zwiekszenia
    bezpieczeństwa na tej drodze...
    Obym cię nigdy na drodze nie spotkał...

    pozdrawiam.
    PlaMa