  • 1. Data: 2007-09-10 09:36:52
    Temat: protest przeciw rozbudowie wysypiska
    Od: "Maciej Gardocki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    chciałbym zorganizować mieszkańców małej wioski w celu protestu przed
    rozbudową wysypiska śmieci. Mam pytanie, czy w celu skutecznego blokowania i
    ewentualnej likwidacji istniejącego (nie wiem kto im namącił w głowie -
    zgodzili się na wysypisko za prawo wyrzucania śmieci) powinniśmy
    zarejestrować swoją grupę mieszkańców (stowarzyszenie?, komitet?) aby być
    stroną? Od razu powiem, iż nie planujemy żadnych składek, prezesów. Po
    prostu skutecznie chcemy być zorganizowaną grupą mieszkańców-stroną przy
    ustalaniu powiększenia wysypiska. Nie planujemy też takich spektakularnych
    protestów jak blokowanie skrzyżowań, dróg itp. choć może będzie trzeba.
    Decyzja lokalizacyjna na pierwotne wysypisko była wydana na początku lat 90-
    tych, i teraz jeżeli właściciel wykupi teren wokół to może chyba bardzo
    łatwo je powiększyć?

    pozdrawiam