  • 221. Data: 2023-04-11 20:27:36
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, to nic nie da. Tylko mając wgląd we wszystkie sprzedaże kandydata
    > na podejrzanego możesz ocenić, czy nawet kilka wpadek, to jakiś
    > niewielki odsetek, czy reguła.

    To nic nie da... Jak reguła to powie że mu się nie chce. Leniwy jest...

    BTW - jak to będzie z tym zbożem techniczny, co to jako spożywcze
    sprzedali. Mogę wymyślić tuzin scenariuszy na poczekaniu że oni wcale
    nie zamierzali oszukać - no przynajmniej nie na początku. Albo nie dla
    korzyści majątkowej tylko dla pomocy bratniemu narodowi. To jak
    umorzonko, czy najpierw sprawdzą kto zacz i czy się da wpprzypisać do
    tuska albo trzaska, czy jednak swój i nie ma podstaw?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 222. Data: 2023-04-11 21:16:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.04.2023 o 20:27, Shrek pisze:
    > jak to będzie z tym zbożem techniczny, co to jako spożywcze sprzedali
    Czym się różni zboże techniczne od spożywczego?
    --
    Robert Tomasik

  • 223. Data: 2023-04-11 22:19:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jakbyś znał zdanie, jakie mają sądy o policji, to byś z tej policji wystąpił.
    A jeśli uważasz, że głównym zadaniem sądu jest ustalanie kwalifikacji czynu, to
    jesteś debilem do kwadratu.
    BTW zauważyłeś zmiany KPK?

    -----

  • 224. Data: 2023-04-11 22:20:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czym się różni zboże techniczne od spożywczego?

    Ty że jedno jest do palenia i wytwarzania biopaliw a drugie do jedzenia
    i na paszę. To techniczne może być pryskane byle czym i oczywiście jest
    tańsze.

    I teraz - oszustwo - no nie - jak brali to miało iść dalej do portów i w
    świat więc jak brali to nie mieli zamiaru robić wałka;) No ale zrobili -
    oszustwo czy nie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 225. Data: 2023-04-11 22:27:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2023 o 22:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jakbyś znał zdanie, jakie mają sądy o policji, to byś z tej policji
    > wystąpił.

    Nie tylko sądy... W zasadzie policji udało się wykonać dość karkołomny
    fikołek i zjednoczyć w zasadzie wszystkie grupy społeczne. Ciekawe jakie
    jest zdanie wśród samych policjantów - bo z tych co się udzielają w
    mediach społecznościowych, to najpierw policji bronią a potem z niej
    odchodzą i ogłaszają wszem i wobec że to bagno i trzy stopy mułu,
    mobbing i wioski patiomkinowskie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 226. Data: 2023-04-11 22:33:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.04.2023 o 22:20, Shrek pisze:
> [...]
    > I teraz - oszustwo - no nie - jak brali to miało iść dalej do portów i w
    > świat więc jak brali to nie mieli zamiaru robić wałka;) No ale zrobili -
    Zatem, na podstawie tego, co napisałeś mam prawo sadzić, że to
    przestępstwa zafałszowania żywności. Jest taka specjalna ustaw o
    bezpieczeństwie żywności.
    --
    Robert Tomasik

  • 227. Data: 2023-04-11 22:38:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zatem, na podstawie tego, co napisałeś mam prawo sadzić, że to
    > przestępstwa zafałszowania żywności. Jest taka specjalna ustaw o
    > bezpieczeństwie żywności.

    No nie do końca. Bo oni nie sprzedawali tego jako żywność tylko po
    prostu zboże krajowego pochodzenia. Jako żywność to sprzedawali dalej ci
    oszukani:P

    A jaka jest kara za to fałszowanie żywności? Karna?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 228. Data: 2023-04-11 23:30:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.04.2023 o 22:38, Shrek pisze:

> [...]
    > oszukani:P
    > A jaka jest kara za to fałszowanie żywności? Karna?

    Tak, to przestępstwo. Nie chce mi się szukać, ale art. 97 ustawy. Tylko
    musisz sobie słowniczek przeczytać, bo zafałszowanie taką dziwną
    definicję ma.

    --
    Robert Tomasik

  • 229. Data: 2023-04-12 00:38:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ty że jedno jest do palenia i wytwarzania biopaliw a drugie do jedzenia
    > i na paszę. To techniczne może być pryskane byle czym i oczywiście jest
    > tańsze.

    Co najmniej jeden z "oszukanych" młynów sprawdził jakość i przynajmniej w
    kwestii zanieczyszczeń pestycydami nic nie było.

    > I teraz - oszustwo - no nie - jak brali to miało iść dalej do portów i w
    > świat więc jak brali to nie mieli zamiaru robić wałka;) No ale zrobili -
    > oszustwo czy nie?

    Ale teraz robi się też ciekawie, bo zdaje się ten jeden, ww. młyn co
    zgodził się rozmawiać z mediami, nie użył w ogóle tego zboża, a jego
    dostawcy zdaje się wymienili je na koszerne jak tylko sprawa się dupła.
    Natomiast pozostałe dwa przerobiły tego przynajmniej część na mąkę i
    pewnie poszło do dystrybucji skoro tak niechętnie się wypowiadają.

    A czy oszustwo, to zbliżony dylemat do pytania, które zadałem wcześniej
    - jak kupili jakoś baaaardzo tanio, to czy będąc specami w tej branży
    nie powinni się spodziewać, że coś śmierdzi?

    --
    Marcin

  • 230. Data: 2023-04-12 01:04:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A czy oszustwo, to zbliżony dylemat do pytania, które zadałem wcześniej
    > - jak kupili jakoś baaaardzo tanio, to czy będąc specami w tej branży
    > nie powinni się spodziewać, że coś śmierdzi?
    To nie jest oszustwo.
    --
    Robert Tomasik