  • 141. Data: 2023-04-09 17:11:21
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Apr 2023 15:51:55 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Celnie, ale nie sprawdza się, jak gość wystawia kolejne przedmioty.

    Na allegro jest automatyczne wznawianie, nie wiedziałeś?

    J.

  • 142. Data: 2023-04-09 17:14:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Apr 2023 16:48:06 +0200, Shrek wrote:

    > Ale twierdzisz, że jest jednak sądy miały inne zdanie - więc zapewne
    > możesz podać sygnatury akt.

    Sygnatur nie poda, bo nie było sprawy, skoro to nie przestępstwo.

    No chyba, ze była i sąd uniewinnił, albo umorzył.

    J.

  • 143. Data: 2023-04-09 17:28:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2023 o 17:14, J.F pisze:

    > Sygnatur nie poda, bo nie było sprawy, skoro to nie przestępstwo.
    >
    > No chyba, ze była i sąd uniewinnił, albo umorzył.

    No właśnie - skoro taka jest "utrwalona linia orzecznictwa" to powinny
    się zachować wyroki ją ustalające. Z dotychczasowych doświadczeń z
    robertem stwierdzam, że jest jak zwykle robert pieprzy od rzeczy i
    prawdopodobnie jest dokładnie na odwrót. Na potwierdzenie tego wpisałem
    w google "wyrok w sprawie oszustwa na wnuczka" i niespodzianki nie ma.

    http://orzeczenia.wroclaw.so.gov.pl/content/$N/15502
    5000001506_III_K_000264_2017_Uz_2017-10-24_002

    "najzabawniejsze" w tej sytuacji jest zapewne to, że "
    kulosnom-robertom" wydaje się że to nie jest karane i zapewne takie
    sprawy upierdalają w zarodku, co w ich mniemaniu stanowi potwierdzenie
    że mają racją:(

    Powoli dochodzę do wniosku, że niestety jedyna metoda na policję to
    metoda gruzińska - żadne weryfikacje, tylko wywalić wszystkich i zacząć
    od nowa... No bo skoro robert jest elitą policji, to nic z tego już nie
    będzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 144. Data: 2023-04-09 18:32:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.04.2023 o 17:11, J.F pisze:
    > Na allegro jest automatyczne wznawianie, nie wiedziałeś?
    I naprawdę sądzisz, że ALLEGRO nie jest w stanie rozróżnić tych
    wznawianych od tych wystawianych?
    --
    Robert Tomasik

  • 145. Data: 2023-04-09 18:34:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.04.2023 o 17:08, J.F pisze:
    > No ale co zarejestrowaliscie - kilka telefonów do babc, z rozmową
    > sugerującą naciąganie "na wnuczka", a prokurator czy sąd mówi "to
    > niekaralne" ? Czy babcie wam dzwonią i mowią, ze ktos z numeru XXX do
    > nich dzwonil i usilowal naciągnąc, i zebyście cos z tym zrobili?

    Na tyle zgłoszeń, to wszystkie opcje były przerabiane. Jak kurier
    przyjeżdża do nas, to lecą po wielu numerach licząc, że ktoś się da złapać.

    --
    Robert Tomasik

  • 146. Data: 2023-04-09 19:07:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak kurier
    > przyjeżdża do nas, to lecą po wielu numerach licząc, że ktoś się da złapać.

    ???

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 147. Data: 2023-04-09 19:52:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Apr 2023 18:34:08 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Na tyle zgłoszeń, to wszystkie opcje były przerabiane. Jak kurier
    > przyjeżdża do nas, to lecą po wielu numerach licząc, że ktoś się da złapać.

    No i co mówi?

    Bo telefonowanie po kolejnych numerach to nie jest u nas zakazane.

    Cos ty taki podejrzliwy - sprzedawce co towaru nie wysyla kazesz
    oszukanemu samemu scigac, a skanera bedziesz łapał.
    Pod zarzutem z dupy?

    J.

  • 148. Data: 2023-04-09 20:19:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.04.2023 o 19:52, J.F pisze:
    > No i co mówi?
    Są w necie nawet udostępnione nagrania takich oszustów.
    --
    Robert Tomasik

  • 149. Data: 2023-04-09 20:27:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Apr 2023 20:19:14 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Są w necie nawet udostępnione nagrania takich oszustów.

    Ale co Wyscie nagrali/zlapali w tych przypadkach, o których piszesz,
    ze nie kwalifikują sie oszustwo?

    Typową gadkę oszustów? I kto uwalil sprawe/sledztwo ?

    J.

  • 150. Data: 2023-04-09 21:06:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.04.2023 o 20:27, J.F pisze:
    > Ale co Wyscie nagrali/zlapali w tych przypadkach, o których piszesz,
    > ze nie kwalifikują sie oszustwo?
    Już Ci napisałem, że tego jest masa. Nie chce mi się wypisywać i nie ma
    to sensu.
    --
    Robert Tomasik