  • Data: 2003-11-15 02:02:42
    Temat: dowód korupcji czy jednak nie?
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Napisałem podanie do spółzielni o wykonanie instalacji jej lokatorom jako
    firma rzecz jasna. Dostałem odpowiedź odmowną bez podania powodu.
    Dowiedziałem się że po miesiącu (z pewnych źródeł wiem na 100% że dopiero po
    udzielniu mi odmownej decyzji) że po mnie zgłosiła się inna firma o to samo
    i dostała zgodę. Jak to zrobiła ano znała kolege prezesa i zgode dostali bez
    problemu.
    Czy spółdzielnia może raz nie zgadzać się natomiast za miesiąc dać innej
    firmie zgode na to samo ?
    Czy to nie podchodzi już pod korupcje ?
    Takich przykładów penwie podacie mase więc nie dziwię się że jest w Polsce
    jak jest.
    Przy okazji dowiedziałem się że jak nie dam w łape urzednikowi chociażby w
    zwykłej spółdzielni to nie dostanę zgody nigdzie i na nic jako firma.
    Tak przynajmniej jest w moim miescie w praktycznie każdej spółdzielni w
    której się staralismy.

    PS: Na czym to miała polegać ta walka z korupcja i łapówkami ? Skoro
    zmuszają firme aby dała łapówkę jednak jeśli chce przetrwać na rynku bo
    inaczej nic nie załatwi.