  • Data: 2005-07-21 15:00:35
    Temat: dostęp do danych osobowych dłużnika
    Od: "Jerzy Walasek" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jako wierzyciel z wyrokiem sądu w ręku mam możliwość sprawdzenia danych
    osobowych mojego dłużnika. W odwołaniu do sądu tłumaczył się, że nie może mi
    zapłacić za dostarczony towar (droga brama garażowa zamontowana w domku
    letniskowym na Mazurach) ponieważ jest rencistą (sic!). W umowie podał mi
    adres swojej siostry, komornik oświadczył mi więc, że egzekucja jest
    bezskuteczna. Podałem komornikowi nr pesel, numer rejestracyjny samochodu
    jakim jeździ, adres i numery telefonu do jego firmy a mimo to nie widać
    żadnych efektów. Podczas dzisiejszej telefonicznej rozmowy z komornikiem
    mało uprzejma pani poinformowała mnie, że nie wiele może zrobić ponieważ
    podałem im zły adres domowy. Wobec wyraźnej niecheci do sprawy jaką wyczuwam
    u pani komornik wyglada na to, że właściwy adres i zródło dochodów będę
    musiał ustalić sam. Czy mogę jako wierzyciel wystąpić do ZUS z pytaniem o
    adres dłużnika i w jakiej wysokości pobiera świadczenia a do wydziału
    ewidencji ludności i wydziału komunikacji z pytaniem o adres i samochód?