  • Data: 2006-05-25 14:36:30
    Temat: dostalem ksiazke poczta i mam za nia zaplacic...
    Od: "dropsec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam pytanie, pewnego dnia przyszedl listonosz i wreczyl mi do rak paczke
    (bez zadnego pobrania) ja odebralem ta paczke. Okazalo sie ze jest to
    ksiazka z przegladu Readgest D'gest (czy jakos tak) - nastepnie wyslali do
    Mnie poczta wezwanie do zaplaty za ta ksiazke - dlatego ze ja odebralem. Sek
    w tym ze ja nigdzie nie zamawialem zadnej ksiazki, oni o tym wiedza
    doskonale, ale nalegaja abym zaplacil. Ja im oddzwonilem ze jesli chca to
    niech sobie po nia przyjada, a ja nie bede tracil $ na wysylke zwrotna. Dzis
    po jakis 6 miesiacach dzwoni do mnie firma windykacyjna ze mam zaplacic 110
    zł a jak nie to oddadza to na droge sadowa.
    Co Wy na to?

    pozdrawiam.