  • 41. Data: 2009-04-17 12:41:36
    Temat: Re: dodatkowa działalność w trakcie trwania stosunku pracy?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości
    news:gs9rpo$2mqc$2@opal.icpnet.pl...

    > I pracodawca nie ma wnikać, co szczegółowo robi pracownik i z kim po
    > pracy. Istotne jest tylko to, czego robić *nie ma*, bo to niebezpieczne,
    > bo to go później rozkojarza w godzinach pracy, bo jest później
    > przemęczony itd.

    A czy ja mogę tego samego oczekiwać od pracodawcy?
    Bo wiesz, jeśli na skutek jego różnych działań popołudniowych firma
    zbankrutuje, to ja sobie nie życzę tracić pracy z takiego powodu :>

  • 42. Data: 2009-04-17 12:42:32
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > A kto komu płaci?

    A kto dla kogo robotę odwala?

    > Jest takie powiedzenie: "płacę i wymagam".

    Jest też takie - "pracuję i wymagam" :>

  • 43. Data: 2009-04-17 12:45:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gs9on2$cra$1@news.onet.pl spp <s...@o...pl> pisze:

    > Chyba emotki zabrakło? :)
    Czy to jest dyskusja nt prawa czy chorób umysłowych?

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2009-04-17 12:48:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2009.04.17.12.16.19@rudak.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Chyba jednak jesteś
    Nie jest.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2009-04-17 12:51:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 14:48:32 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie jest.

    Racja, to trockizm.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 46. Data: 2009-04-17 12:57:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gs85og$73g$1@news.task.gda.pl lambdax <n...@y...com>
    pisze:

    > Czy Pracodawca ma prawo rządać od pracownika ujawnienia informacji na
    > temat charakteru i zakresu planowanej,dodatkowej działalności
    > zarobkowej, jeżeli działalność ta miałaby być wykonywana poza godzinami
    > pracy tzn. tak, że nienaruszone zostałyby interesy Pracodawcy związane
    > ze zdolnością Pracownika do wykonywania pracy?
    Istnieją obszary działalności obarczone prawnym zakazem prowadzenia
    dodatkowej działalności zarobkowej w określonym zakresie.
    Przyjmijmy jednak, że pytanie dotyczy przeciętnego pracownika, jakich
    większość.
    Wówczas odpowiedź brzmi - nie, nie ma takiego prawa.
    Przykładowo: można się czasem spotkać z dość rozpowszechnioną bezprawną
    praktyką wymuszania przez pracodawców składania przez pracowników tzw.
    oświadczeń o dodatkowym miejscu (miejscach) pracy dla celów "prawidłowego"
    naliczania ZUSu oraz składki na FP.
    Wszystko bezprawnie, bazując na niewiedzy i strachu pracowników.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2009-04-17 13:00:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2009.04.17.12.51.32@rudak.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Racja, to trockizm.
    Też raczej nie.
    Mój kumpel z którym teraz popijamy piwko po pracy mówi, że nie.
    Mój kumpel jest lekarzem.

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2009-04-17 14:13:56
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Patryk Włos" napisał:

    > A to nie jest prawda?

    to nie ma znaczenia, to jak i czy wypoczywam to wyłącznie moja sprawa i nic
    do tego pracodawcy, jego może interesować wyłącznie czas pracownika u niego
    w pracy i tyle!!!

  • 49. Data: 2009-04-17 16:03:45
    Od: a...@o...pl

    On 17 Kwi, 13:02, Patryk Włos <p...@i...peel> wrote:

    > Tyle tylko, że to pracodawca powinien decydować, co jest taką
    > aktywnością - w konsultacji z pracownikiem, bo przełożony nie na
    > wszystkim musi się znać, ale ostateczna decyzja powinna należeć do
    > pracodawcy (w osobie przełożonego).

    Nie wiem, czy prowokujesz, czy naprawde jestes tak głupi....
    Twoje pozniejsze posty sa jeszcze śmieszniejsze :(

  • 50. Data: 2009-04-17 17:43:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 14:13:56 +0200, Patryk Włos napisał(a):

> [...]
    > pracy. Istotne jest tylko to, czego robić *nie ma*, bo to niebezpieczne,
    > bo to go później rozkojarza w godzinach pracy, bo jest później

    I moze go jedynie obserwowac w pracy, czy jest wystarczajaco wydajny. Jak
    nie to go zwolnic, a jak tak, to nie sie wali. Szczegoly nie maja prawa go
    interesowac
    --
    marcin