eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodługi czas realizacji reklamacji - laptop HP › długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
  • Data: 2006-11-11 19:39:53
    Temat: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
    Od: "Gallangher" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witajcie !

    W laptopie HP jaki użytkuję po kilku miesiącach zaczęła dosłownie
    "rozłazić się" obudowa. Dodatkowo z klawiatury zaczęły wypadać
    klawisze.

    Zadzwoniłem na infolinię. babka kazała mi napisać maila na
    r...@h...pl z opisem problemu. Uznałą ze urzadzenie kwalifikuje
    sie do wymiany, wtedy będzie otwarte oficjalne zgłoszenie zgłoszenie
    i ze tak bedzie najszybciej bo gdy wyslę do serwisu - na początku
    bedą to próbowali naprawić. wyslałem maila z opisem, zdjeciami i
    informacja ze chce otrzymac nowy model - wolny od wad.. Następnego
    dnia pani z działu reklamacji zadzwoniła z 2 pytaniami:
    1. czy sprzet jest na gwarancji - oczywiscie ze tak
    2. czy byl juz kiedys naprawiany przez serwis HP - odpowiedz brzmiała
    ze nie.
    Nastepnego dnia dostałem maila:
    "firmie HP jest bardzo przykro <blablabla>
    Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż Gwarant, tj. Hewlett-Packard
    Sp. z o.o., nie może być adresatem roszczeń niemających podstaw w
    dokumencie - Karta Gwarancyjna - stworzonym w oparciu o obowiązujące
    przepisy Kodeksu Cywilnego. Gwarant zobowiązuje się w nim do naprawy
    urządzenia, zgodnie ze szczegółowo określonymi warunkami, w
    przypadku zaistnienia wad fizycznych. Nie jest natomiast zobligowany do
    dostarczenia nowego urządzenia, bądź zwrotu kosztów jego zakupu.


    OK - nie wymienią po dobroci :(

    na drugi dzień zadzwoniłem do kuriera i wysłałem laptoka na koszt
    gwaranta do serwisu. To było 20 pazdziernika.
    PO TYGODNIU zadzwoniłem do HP z pytaniem co sie dzieje i
    dowiedziałem sie ze zakwalifikowali do wymiany obudowę i klawiaturę.
    Teraz czekają az do nich dotrą części z Irlandi.
    PO 3 TYGODNIACH zadzwoniłem znów. Tym razem przełaczyli mnie do
    działu reklamacji do tej samej babki, która prawie miesiąc
    wcześniej nie chciała wymienić mi komputera. Cóż się okazało ?
    minęło ponad 14 dni od rozpoczecia naprawy. Nadal nie mają części
    i nie mają pojęcia kiedy je dostaną.
    Babka ma dzwonić w poniedziałek 13.11 do centrum logistycznego zeby
    sie "cokolwiek dowiedzieć" i wóczas podjąć "jakąkolwiek" decyzję
    o dalszym sposobie realizacji reklamacji.
    Szlag mnie trafia bo od ponad 3 tygodni jestem pozbawiony narzędzia
    pracy :(

    oto cytaty z karty gwarancyjnej:
    6. Gwarant dołoży wszelkich starań, aby usunięcie wady zostało
    wykonane w terminie do 14 dni od momentu otrzymania wadliwego
    urządzenia przez Serwis lub zgłoszenia w przypadku usług
    wykonywanych w miejscu eksploatacji. Gwarant zastrzega sobie prawo
    wydłużenia powyższego terminu w uzasadnionych przypadkach.

    7. Gwarant zobowiązuje sie do bezpłatnego usunięcia ujawnionych w
    okresie gwarancyjnym wad materiału i wykonania tej usługi zgodnie z
    zasadami zawartymi w niniejszej Karcie Gwarancyjnej poprzez naprawe
    lub wymianę urzadzenia na urzadzenie wolne od wad, ale uzywane
    (regenerowane) ktorego stan fizyczny nie bedzie gorszy od stanu
    urzadzenia bedacego własnoscią konsumenta.
    O sposobie usuniecia wady decyduje gwarant. W przypadku nie wyrazenia
    zgody przez konsumenta na realizacje uslugi gwarancyjnej w powyzszy
    sposob, Gwarant dokona na rzecz konsumenta zwrotu kwotu odpowiadającej
    cenie zakupu urzadzenia za zwrotem tego urzadzenia.

    proszę o pomoc jak prowadzić dalej tę sprawę ?
    zgodzić się na dalsza naprawę nie mam ochoty bo to moze trwać
    tygodniami/miesiącami :((
    czy pkt. 7 znaczy ze moge zarządać od nich kasy ? Nie kupiłem
    laptoka bezpośrednio od HP (zresztą oni nie zajmują się "wprost"
    sprzedażą) tylko ze sklepu MTS Notebook ... Rozwiązanie ze zwrotem
    gotówki by mnie najbardziej urządzało bo mam już dosyć tej ich
    tandety

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1