-
Data: 2006-11-11 19:39:53
Temat: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
Od: "Gallangher" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]witajcie !
W laptopie HP jaki użytkuję po kilku miesiącach zaczęła dosłownie
"rozłazić się" obudowa. Dodatkowo z klawiatury zaczęły wypadać
klawisze.
Zadzwoniłem na infolinię. babka kazała mi napisać maila na
r...@h...pl z opisem problemu. Uznałą ze urzadzenie kwalifikuje
sie do wymiany, wtedy będzie otwarte oficjalne zgłoszenie zgłoszenie
i ze tak bedzie najszybciej bo gdy wyslę do serwisu - na początku
bedą to próbowali naprawić. wyslałem maila z opisem, zdjeciami i
informacja ze chce otrzymac nowy model - wolny od wad.. Następnego
dnia pani z działu reklamacji zadzwoniła z 2 pytaniami:
1. czy sprzet jest na gwarancji - oczywiscie ze tak
2. czy byl juz kiedys naprawiany przez serwis HP - odpowiedz brzmiała
ze nie.
Nastepnego dnia dostałem maila:
"firmie HP jest bardzo przykro <blablabla>
Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż Gwarant, tj. Hewlett-Packard
Sp. z o.o., nie może być adresatem roszczeń niemających podstaw w
dokumencie - Karta Gwarancyjna - stworzonym w oparciu o obowiązujące
przepisy Kodeksu Cywilnego. Gwarant zobowiązuje się w nim do naprawy
urządzenia, zgodnie ze szczegółowo określonymi warunkami, w
przypadku zaistnienia wad fizycznych. Nie jest natomiast zobligowany do
dostarczenia nowego urządzenia, bądź zwrotu kosztów jego zakupu.
OK - nie wymienią po dobroci :(
na drugi dzień zadzwoniłem do kuriera i wysłałem laptoka na koszt
gwaranta do serwisu. To było 20 pazdziernika.
PO TYGODNIU zadzwoniłem do HP z pytaniem co sie dzieje i
dowiedziałem sie ze zakwalifikowali do wymiany obudowę i klawiaturę.
Teraz czekają az do nich dotrą części z Irlandi.
PO 3 TYGODNIACH zadzwoniłem znów. Tym razem przełaczyli mnie do
działu reklamacji do tej samej babki, która prawie miesiąc
wcześniej nie chciała wymienić mi komputera. Cóż się okazało ?
minęło ponad 14 dni od rozpoczecia naprawy. Nadal nie mają części
i nie mają pojęcia kiedy je dostaną.
Babka ma dzwonić w poniedziałek 13.11 do centrum logistycznego zeby
sie "cokolwiek dowiedzieć" i wóczas podjąć "jakąkolwiek" decyzję
o dalszym sposobie realizacji reklamacji.
Szlag mnie trafia bo od ponad 3 tygodni jestem pozbawiony narzędzia
pracy :(
oto cytaty z karty gwarancyjnej:
6. Gwarant dołoży wszelkich starań, aby usunięcie wady zostało
wykonane w terminie do 14 dni od momentu otrzymania wadliwego
urządzenia przez Serwis lub zgłoszenia w przypadku usług
wykonywanych w miejscu eksploatacji. Gwarant zastrzega sobie prawo
wydłużenia powyższego terminu w uzasadnionych przypadkach.
7. Gwarant zobowiązuje sie do bezpłatnego usunięcia ujawnionych w
okresie gwarancyjnym wad materiału i wykonania tej usługi zgodnie z
zasadami zawartymi w niniejszej Karcie Gwarancyjnej poprzez naprawe
lub wymianę urzadzenia na urzadzenie wolne od wad, ale uzywane
(regenerowane) ktorego stan fizyczny nie bedzie gorszy od stanu
urzadzenia bedacego własnoscią konsumenta.
O sposobie usuniecia wady decyduje gwarant. W przypadku nie wyrazenia
zgody przez konsumenta na realizacje uslugi gwarancyjnej w powyzszy
sposob, Gwarant dokona na rzecz konsumenta zwrotu kwotu odpowiadającej
cenie zakupu urzadzenia za zwrotem tego urzadzenia.
proszę o pomoc jak prowadzić dalej tę sprawę ?
zgodzić się na dalsza naprawę nie mam ochoty bo to moze trwać
tygodniami/miesiącami :((
czy pkt. 7 znaczy ze moge zarządać od nich kasy ? Nie kupiłem
laptoka bezpośrednio od HP (zresztą oni nie zajmują się "wprost"
sprzedażą) tylko ze sklepu MTS Notebook ... Rozwiązanie ze zwrotem
gotówki by mnie najbardziej urządzało bo mam już dosyć tej ich
tandety
Pozdrawiam.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.11.06 23:24 Robert
- 11.11.06 23:28 *piotr'ek*
- 12.11.06 12:17 Gallangher
- 13.11.06 01:11 Marcin Debowski
- 13.11.06 07:15 Gallangher
- 13.11.06 10:21 Marcin Debowski
- 13.11.06 10:32 Gallangher
- 13.11.06 10:33 Gallangher
- 13.11.06 10:33 Gallangher
- 13.11.06 11:34 Gallangher
- 13.11.06 13:18 Marcin Debowski
- 13.11.06 20:25 kam
- 14.11.06 00:58 Marcin Debowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rower przypięty do mojego
- Kąsaltig Grub
- Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- Nordstrim
- obostrzenia
- ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- Korekta prognozy
- ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- Czy można orzekać po pijaku?
- reparacje
- ustawienie przetargu
- Przeszukiwanie baz i netu
- Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
Najnowsze wątki
- 2024-07-09 Rower przypięty do mojego
- 2024-07-09 Kąsaltig Grub
- 2024-07-08 Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- 2024-07-06 Nordstrim
- 2024-07-06 obostrzenia
- 2024-07-05 ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- 2024-07-04 Korekta prognozy
- 2024-07-04 ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- 2024-07-03 Czy można orzekać po pijaku?
- 2024-07-02 reparacje
- 2024-07-02 ustawienie przetargu
- 2024-07-02 Przeszukiwanie baz i netu
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni