  • Data: 2002-05-22 19:42:33
    Temat: darowizna, a podział po rozwodzie
    Od: "Mg" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Mam pytanie. W 1981 roku rodzice, aktem darowizny, zapisali mnie i żonie
    nieruchomość ( mam rodzeństwo). Ani rodzice, ani my nie zawieraliśmy umowy
    majątkowej. Do tego czasu ją użytkowaliśmy. Od miesiąca jesteśmy po
    rozwodzie (bez orzekania o winie), o który wystąpiła żona. Żona chce
    podziału majątku. Czy mam możliwość utrzymania "ojcowizny" w całości ?
    Grzegorz