  • 1. Data: 2002-05-22 19:42:33
    Temat: darowizna, a podział po rozwodzie
    Od: "Mg" <g...@p...com>

    Witam !
    Mam pytanie. W 1981 roku rodzice, aktem darowizny, zapisali mnie i żonie
    nieruchomość ( mam rodzeństwo). Ani rodzice, ani my nie zawieraliśmy umowy
    majątkowej. Do tego czasu ją użytkowaliśmy. Od miesiąca jesteśmy po
    rozwodzie (bez orzekania o winie), o który wystąpiła żona. Żona chce
    podziału majątku. Czy mam możliwość utrzymania "ojcowizny" w całości ?
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-05-22 20:48:48
    Temat: Re: darowizna, a podział po rozwodzie
    Od: "theokart" <t...@e...com>

    Użytkownik "Mg" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwodzie (bez orzekania o winie), o który wystąpiła żona. Żona chce
    > podziału majątku. Czy mam możliwość utrzymania "ojcowizny" w całości ?

    witam no jeśli rodzice zapisali na oboje to niestety nic już nie zrobisz
    trzeba się dzielić

  • 3. Data: 2002-05-22 21:41:01
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > witam no jeśli rodzice zapisali na oboje to niestety nic już nie zrobisz
    > trzeba się dzielić

    a może uda się przeprowadzić cofnięcie darowizny przez rodziców
    na twoją żonę? - KC dopuszcza (w pewnych warunkach) taką możliwość

    pozdr
    KTP

  • 4. Data: 2002-05-23 14:57:50
    Od: "Mg" <g...@p...com>

    Użytkownik "ktp" <k...@a...net> napisał w wiadomości

    > a może uda się przeprowadzić cofnięcie darowizny przez rodziców
    > na twoją żonę? - KC dopuszcza (w pewnych warunkach) taką możliwość
    >
    > pozdr
    > KTP

    Czy mógłbym prosić o podanie, chociaż w ogólnym zarysie, tych " pewnych
    warunków".
    Z góry bardzo dziękuję ..
    Mg