  • Data: 2006-12-18 15:30:52
    Temat: dane osobowe donosiciela
    Od: n...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    witajcie
    opisze Wam pewna sytuacje i ciekawi mnie Wasz komentarz do niej.
    Do PINB ktos z mieszkancow zlozyl na mnie donos w sprawie zlamania
    Prawa Budowlanego. Zainteresowal sie ta sprawa stosowny inspektor. I
    cala sprawa bylaby klarowna gdyby nie fakt ze donosiciel prosil o
    nieujawnianie jego danych osobowych w zwiazku z czym "tocze walke z
    cieniem" bo inspektor nie chce mi polazac tego donosu zaslanaijac sie
    ochrona danych. Sprawa wyglada mi troche dziwnie bo wydawalo mi sie ze
    ochrona danych dotyczy osob trzecich a nie tych ktorych dotyczy sprawa.
    Jak to wyglada? CZy inspektor musi ujawnic te dane a jesli tak to na
    jakiej podstawie
    pozdrawiam i czekam na podpowiedzi
    Chris