  • 301. Data: 2008-11-01 18:47:00
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > Jesli nie umiesz inaczej zabronic swojemu komputerowi podlaczanie sie do
    > sieci wedle jego widzimisie - to nie widze innego sposobu, jak go nie
    > wlaczac...

    Gosciu. No pierniczysz.
    Masz rozręcony kran. Woda leje się pod drzwiami przez podwórze aż na ulice.
    Zabroń psom, ptakom i reszcie chliptać tę wodę, BO TO TWOJA, albo wystaw im
    rachunek. Zakręć gościu i po temacie.

    Ja zastanawiam się nawet, czy to wręcz nie tego "kto udostępnia" - nie można
    by podać do sądu.

    Mam net, router i dzieciaki w domu (ktore kumają już po tacie, co i jak z
    kompami).

    Świadomie zabezpieczam porty, protokoły itd. żeby mi po pornosach i innych
    P2P nie buszowali bez mojej wiedzy.

    Dzieciak kuma, jego kumple przychodzą z laptopem i śmigają sobie gdzie chcą,
    bo wyłapali, że "głupi sąsiad" nie zabezpieczył dostępu do swojego WiFi.

    Ktoś analizował taki przypadek ? :)

  • 302. Data: 2008-11-01 18:50:19
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > A potem ewidentnie zmienił zdanie, bo nadal publicznie udostępnia.

    ROTFL.
    Dokładnie. :)

    Albo... no... coś tam faktycznie bełkotał wyskoki sądzie, ale po pijaku,
    jakoś cicho i w sumie nie dosłyszałem o czym gadał :)

    pozdr

  • 303. Data: 2008-11-01 18:50:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gehp5u$kc8$1@news.onet.pl Arek <a...@e...net> pisze:

    > To, że nie mam zasłon w oknach nie oznacza, że ktoś może sobie mnie
    > filmować teleobiektywem jak paraduję na golasa.
    Oczywiście, że może.
    Zresztą po to się ładnie wydepilowałeś i nie masz zasłon. Masz swoją
    przyjemność.
    To nikomu nie przeszkadza.

    --
    Jotte

  • 304. Data: 2008-11-01 18:59:01
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > To twoj problem, ze nie panujesz nad tym, co robi twoj komputer.

    Stary. Odwracasz kota ogonem!
    To Ty nie panujesz nad swoim!
    Moja karta jest przez producenta wyprodukowana do "wyłapywania sygnału" i
    robi to świetnie. Takie jej zadanie. Twój router sieje na boki i moja karta
    robi to, co producent (i ja) polecił i do czego ją kupiłem. Zabezpiecz swój
    router i zapanujesz nad wszystkim, a ja mogę Ci naskoczyć.

    Ja ciągle powatarzam, że to ja mógłbym tego "siejącego" podać do sądu o
    udostępnianie czegoś czego nie zamawiałem i czego sobie wręcz nie życzę, a
    on z uporem maniaka wpycha mi do mojego mieszkania !!!

  • 305. Data: 2008-11-01 19:02:47
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > Dla mnie logiczne jest, ze jak ktos chce, zebym mu nie sral na
    > wycieraczke, to mu nie sram na wycieraczke. ;)

    No to nie wciskaj mi tej swojej wycieraczki do mojego mieszkania! Jeżeli z
    uporem maniaka wtykasz mi ją do mojej chałupy, to zmuś mnie, żebym na nią
    nie s...ł ! Ja piernicze. Co za gość.

  • 306. Data: 2008-11-01 19:02:57
    Od: Marian <m...@a...pl>

    ChOpLaCz wrote:

> [...]
    > Zabroń psom, ptakom i reszcie chliptać tę wodę, BO TO TWOJA, albo wystaw im

    OK, juz wiem, ze nei znasz sie na sieciach wifi.

    > Ja zastanawiam się nawet, czy to wręcz nie tego "kto udostępnia" - nie można
    > by podać do sądu.

    No ba! "Skorzystalem z ogolnodostepnego wifi i chcialbym
    udostepniajacego zaskarzyc".

    > Mam net, router i dzieciaki w domu (ktore kumają już po tacie, co i jak z
    > kompami).

    O boze, robisz dzieciom krzywde...

    > Świadomie zabezpieczam porty, protokoły itd. żeby mi po pornosach i innych
    > P2P nie buszowali bez mojej wiedzy.

    A dzieci sie ciesza, bo puszczaja tunel po httpsie i patrza jak tatko
    nic nie wie ;)

    > Dzieciak kuma, jego kumple przychodzą z laptopem i śmigają sobie gdzie chcą,
    > bo wyłapali, że "głupi sąsiad" nie zabezpieczył dostępu do swojego WiFi.
    >
    > Ktoś analizował taki przypadek ? :)

    Znaczy bycia zadowolonym ze swojego szczeniactwa? To chyba nie trudno
    trafic ;)

  • 307. Data: 2008-11-01 19:03:03
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Najdź mnie kiedy o 6:00 rano, dostaniesz w dziób, wezwę policję i wtedy
    > się okaże ktoś zacz, na razie mnie nie obchodzi.

    Nie będzie potrzeby bo już tam będą.
    Teraz zaskoczyłeś?

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 308. Data: 2008-11-01 19:04:22
    Od: Marian <m...@a...pl>

    ChOpLaCz wrote:

    > Ja ciągle powatarzam, że to ja mógłbym tego "siejącego" podać do sądu o
    > udostępnianie czegoś czego nie zamawiałem i czego sobie wręcz nie życzę, a
    > on z uporem maniaka wpycha mi do mojego mieszkania !!!

    Nie zyczysz sobie laczyc sie z jego siecia? I co ci w tym przeszkadza?
    Chyba tylko twoja karta i / lub teoja glupota moze byc przeszkoda.

  • 309. Data: 2008-11-01 19:06:51
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Flo pisze:

    > Nie będzie potrzeby bo już tam będą.
    > Teraz zaskoczyłeś?

    A w zasadzie nie będą bo oleją (olejemy) Ciebie aż do momentu kiedy
    naprawdę będzie potrzeba się Tobą zająć.

    Jeśli do tej chwili nie zaskoczyłeś to nie ma sensu marnować na Ciebie
    czasu.

    EOT

  • 310. Data: 2008-11-01 19:08:33
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > wy to tutaj jestescie jednak banda glupkow...

    Argumentuj, a nie obrażaj