  • 11. Data: 2008-10-31 16:31:24
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: NoName <n...@n...pl>

    To zablokuj tez laptopa i zacznij czytac instrukcje obslugi jako
    zarzadca w spoldzielni potrafisz chyba przeczytac prosty tekst .

    Tak swoja droga to dziwne ze w administracji zatrudniaja takie tepe
    sztuki ktore nie potrafia poprawnie wedlug instrukcji obslugi
    skonfigurowac Punkt Dostepowy sieci bezprzewodowej.

  • 12. Data: 2008-10-31 16:33:26
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    > To jest tylko i wylacznie twoja wina, jesli nie wlaczyles zabezpieczen to
    > jest to punkt dostepowy ogolnodostepny tzw HOTSPOT i kazdy windows sie do
    > niego podlaczy jesli bedzie mial dobry sygnal.
    >
    > Jesli jednak twoj sasiad zlamal by twoje zabezpieczenia to juz jest sprawa
    > dla policji.
    >
    > Jesli AP jest niezabezpieczony to jest domyslnie ogolnodostepny.

    nie zamkne drzwi w mieszkaniu i dostep do mieszkania tez jest ogolnodostepny
    ?
    Nie, nie nalezy wchodzi do mieszkania bo to nie moja wlasnosc.
    Internet ? - nie wchodze/lacze sie bo to nie moja wlasnosc (rozlaczam sie)
    Dobrze mysle?

  • 13. Data: 2008-10-31 16:35:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:490b2c2d$1@news.home.net.pl Roman <r...@w...pl>
    pisze:

    > przed chwila dzwonilem do informatyka , ktory twierdzi, ze jesli mam
    > internet bezprzewodowy na ktorym nie mam hasla to udostepniam internet i
    > jest ryzyko ,ze ktos sie podepnie i ,ze jest to moja wina.
    > Udostepniam to z wlasnej woli.
    > Zadalem pytanie, skoro zapomne zamknac drzwi na klucz to kazdy moze
    > wejsc do mnie do mieszkania i korzystac z niego na wlasnosc?
    > Czy tu moze byc duzo mojej winy (brak hasla,zabezpieczen sieci itp.?)
    Założyłeś hotspota.
    Co więcej udostępniasz łącze poza lokal, czego zapewne umowa zabrania.
    Zadałeś informatykowi kretyńskie pytanie.
    Wina jest wyłacznie po twojej stronie.
    Jak można postawić Wi-Fi i nie zabezpieczyć?
    Skąd się biorą takie bałwany?

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2008-10-31 16:37:43
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    > Tak swoja droga to dziwne ze w administracji zatrudniaja takie tepe sztuki
    > ktore nie potrafia poprawnie wedlug instrukcji obslugi skonfigurowac Punkt
    > Dostepowy sieci bezprzewodowej.

    "tepe sztuki" - nie ponizaj sie ani innych.
    Internet to moja slaba strona i jesli nie inetresuje mnie ten temat nie
    zaglebiam sie w niego.

  • 15. Data: 2008-10-31 16:39:41
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Roman pisze:

> [...]
    > Nie, nie nalezy wchodzi do mieszkania bo to nie moja wlasnosc.
    > Internet ? - nie wchodze/lacze sie bo to nie moja wlasnosc (rozlaczam sie)

    ]
    Problem w tym ze nie myslisz, Internet to nie mieszkanie a punkt
    dostepowy to nie drzwi.

    Zacznij od poprawnej definicji

  • 16. Data: 2008-10-31 16:39:56
    Temat: Re: czy to kradziez internetu?? Czy to udostępnianie netu bez zezwolenia i podatków?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 31 Oct 2008, Andrzej Adam Filip wrote:

    > A może się tak spytasz "kontrolnie" jakie paragrafy karne i skarbowe
    > łamie nieodpłatne udostępnianie internetu osobom trzecim przez
    > zaniedbanie włączenie kontroli dostępu ? :-)

    Do karnych trzeba będzie dopisać brak zgłoszenia świadczenia
    usługi :) (wcale nie musi to być "gospodarcze").

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2008-10-31 16:40:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 31 październik 2008 17:37
    (autor Roman
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <490b3457$1@news.home.net.pl>):

    > "tepe sztuki" - nie ponizaj sie ani innych.
    > Internet to moja slaba strona i jesli nie inetresuje mnie ten temat nie
    > zaglebiam sie w niego.

    No to zatrudnij fachowca, skoro chcesz uruchamiać punkt dostępowy z
    wydzielonym dostępem, jeżeli opcja ,,szyfrowanie WEP'' czy też ,,wpuszczaj
    tylko komputer X'' jest poza Twoimi możliwościami.

    jeżeli chcesz, to mogę odpłatnie Ci pomóc w tym zakresie.
    --
    Tristan

  • 18. Data: 2008-10-31 16:44:15
    Od: "slawek" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie, nie nalezy wchodzi do mieszkania bo to nie moja wlasnosc.
    > Internet ? - nie wchodze/lacze sie bo to nie moja wlasnosc (rozlaczam sie)

    Źle myślisz ;) siejesz sygnałem to się nie dziw że go ktoś odbiera, a tak
    swoją drogą to chyba w umowie z dostawcą netu masz punkt który mówi że masz
    zabezpieczyć swój router przed innymi odbiorcami, więc to tylko i wyłącznie
    twoja wina.

    --
    Slawek

  • 19. Data: 2008-10-31 16:45:52
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Roman pisze:

    > "tepe sztuki" - nie ponizaj sie ani innych.
    > Internet to moja slaba strona i jesli nie inetresuje mnie ten temat nie
    > zaglebiam sie w niego.

    Nie mialem zamiaru cie obrazic ale siec bezprzewodowa to taka
    specyficzna siec ktora domyslnie nie zabezpieczona jest ogolnie dostepna.

  • 20. Data: 2008-10-31 16:48:14
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    > Nie mialem zamiaru cie obrazic ale siec bezprzewodowa to taka specyficzna
    > siec ktora domyslnie nie zabezpieczona jest ogolnie dostepna.

    nic sie nie stalo.
    Szanowni grupowicze, siec zostala zablokowana (haslo,dostep tylko adresow
    mac laptopow domowych)
    Dziekuje za uwagi , dyskusje i odplatne oferty :)
    Pozdrowienia